Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER HJÆLP! Godt produkt, men ikke meget salg?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Vi forstår ikke at vores virksomhed, ikke får så meget salg. Vi har lavet indlægdiverse blogs og stort set kun fået positive henvendelser tilbage?
Mange vi har snakket med, mener at vores potentialet i vores produkt ( Munz Dock) er stort, men ikke så mange køber? :)

Nogen der evt, har et bud på hvorfor vi ikke får så meget salg?

Har i nogen gode ideer til at skabe salg? ( Innovative markedsførings muligheder , på et ikke så stort budget

*Hjemmeside link : http://munz.dk/

*Facebook side : https://www.facebook.com/MunzDk?ref_type=bookmark



Mvh, Munz (Simon) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

skal jeg være ærlig, så synes jeg de er fint nok lavet men ligner de noget der skal være docking station for en tynd hi tech iphone - med ledning hen ad skrivebordet - Jeg synes det faktisk ikke. Det skal jo ikke få jer til at smide jeres ide ud (og andre kan jo i øvrigt elske den station) men overvej noget mindre/tyndere/mere hi-tech (stål/glas/sort og andre farver piano lak) (som så måske har risiko for at ligne så meget andet

Just my 5 penny

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en del engelske tekster på shoppen der måske gør folk i tvivl om at købe.

produktet ser meget lækkert ud, men er konkurrencen på google ikke meget hård med et lille budget?

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John Hannover! :)

Vi forstår hvad du mener, men så bryder vi vores egne værdier?
Vi er et brand som vil levere og producere innovative og funktionelle produkter, med fokus på design. Vores hovedmateriale er træ, da vi ser et perfekt og elegant sammenspil imellem teknologi og træ. Vi har lavet denne Iphone dock lader station, fordi vi synes dem som var på marked var kedelige og ikke så "brugervenlige". De er meget lette og hvis man trykker / benytter mobilen imens den sidder i sådan en lader station, vælter de ofte bagover? Derfor har vi lavet en solid og brugerbar lader sation, så at gøre den tynder vil derved formindste kvalitet i produktet for forbrugeren. Men forstår hvad du mener og er glad for at høre dit syn på dette :)

Mvh, Munz (Simon) 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu testede jeg siden hurtigt igennem, og fandt også et par engelske ord i mellem - se at få det rettet.
Derudover reklamerer i med logoer fra dankort, mastercard osv, men når man springer til betaling, er det kun paypal.
Der tror jeg mange mulige bestillinger falder til jorden :)
Overvej at få en betalingsløsning, så er jeg sikker på det konverterer lidt bedre.

En mulighed for bankoverførsel i starten kan også bruges, hvis ikke i har midlerne til betalingsløsning nu og her.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

I er lige startet og i har allerede haft salg. SUCCESS! At starte op med en webshop er en langstragt process. Jeres side er rigtig flot. Folk har naevnt nogle smaating som i helt sikkert skal få rettet. 

Det i skal goere er at arbejde på at få noget mere traffic og skabe kendskab til jeres product.  Det jo ikke noget er sker på få dage.

Få styr på jeres konverterings rate. Få en indløsningsaftale med nets eller et andet seriøst alternative til Paypal. Da brug af Paypal i Danmark giver en mindre konverteringsrate og det bare et faktum i må acceptere.

Mvh

Bryan

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen!

Vi kan godt se at der mangler et par rettelser og det vil vi selvfølgelig få rettet! Vi benytter i starten betalingsystemet PayPal, da som nystartet virksomhed, har vi ikke budget til det hele. Men muligheden om at gør funktionen "Bankoverførelser" mulig, er en god ide! Men tror i det har effekt? 
Vi ved at vi lige er startet og der er hård konkurrence, men har i måske nogen gode ideer til billig markedsføring, vi benytter allerede Facebook Annonce og lidt andre former. Men tak for jeres besvarelser! :)

Mvh, Munz (Simon) 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rinberg:
Har i nogen gode ideer til at skabe salg? ( Innovative markedsførings muligheder , på et ikke så stort budget ) 
 

Konkurrencen på Google er benhård inden for jeres branche. Så at tage kampen op på Google på fx AdWords og SEO med et mindre budget er nok ikke forbundet med stor succes. 

Jeg ville nok koncentrerer mig om at få produktet ud i så mange butikker som muligt. Dette både fysiske butikker men også de større veletablerede relevante webshops. Begge steder kan det være både mobil butikker og livstils butikker, som kan være relevante.

Held og lykke med projektet.

Yes for shoppen - matcher produktet meget fint.

Mvh.

Johannes

Tilmeldt 23. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres produkt er super flot, og rigtig lækkert design. I skal nok få gang i salget :-) Udover at få docken ud i nogle fysiske butikker kunne i også overveje at få trykt nogle tusinde flyers (kan laves billigt hos fx vistaprint, onlineprinters osv) og dele ud i jeres lokalområde?
Måske få lokket lokalavisen i jeres område til at skrive om jer, evt give dem et par docks til at udlove i en konkurrence?
Ellers, har i set teamauction.dk?
Her kan man som virksomhed donere ting der så sælges til højestbydende og 85 % af omsætningen fordeles mellem 4 velgørende organisationer.
Bare et par ideer herfra & held og lykke med salget :-)

Hilsen Gitte

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har stærkt overvejet det med flyers og så snakke med lidt uddeler. Vi har også tænkt os at skrive til den lokale avis, da det måske også vil opfylde et "loyalitets behov" hos forbrugerne og skabe lidt omtale. 
Det med teamauction.dk er en vildt fed og innovativ ide! Det vil vi helt sikkert huske og muligvis benytte os af, da det også er rart at se pengene går til et godt formål :)

Men mange tak for jeres besvarelser og der må gerne komme flere! :)

Mvh, Munz (Simon) 

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)