Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg sælge?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skam været ude og slå naboernes græsplæne og delt flyers ud for en messe her i Næstved, jeg arbejde også på 7/eleven i Næstved, men vil gerne skridtet længere frem og have mit eget. 

Jeg har tidligere været ved at starte mit eget tøjmærke med en ven, men den idé gik lidt i vasken, da han startede på gymnasiet og fik andre interesser.

Jeg har tænkt lang tid på det og er kommet frem til en del ideer, men der er altid et eller andet problem ved det..

Det var mere hvis i havde en idé omkring noget spændende eller sjovt at sælge.

mvh. Sebastian 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt følge dig i dine frustrationer Sebastian - helt 110%!

Det er pisse svært, at være ung og ikke vide hvad man gerne vil og hvad det er man skal gøre med det man elsker højest - nemlig iværksætteri! Jeg har stået i præcis samme situation som dig, og derfor kender jeg din trang til at ville skabe noget, gøre noget og vise verdenen hvem man er RIGTIG godt! Jeg har bare et råd til dig som jeg ikke selv havde fulgt før det gik op for mig - lad være med at spilde din tid! Lad være med at spilde din tid på at tænke på hvad du skal, hvad du skal nå, hvad kravene er til dig - bare vær dig selv og lev livet, og tag en dag ad gangen! Et kendt ordsprog siger jo:"Lev livet som var det din sidste dag", og tag og kig lidt dybere i det, ville det ikke være bedre at gemme alt din "tænkning" til at gå ud og nyde livet hver evig eneste dag? Score nogle damer, spille noget fodbold med vennerne, tylle nogle bajere, gøre dumme ting som man skal når man er ung (forstå mig ret), kvaje dig, lære af dine fejl, fortælle din mor og far du elsker dem - YOU NAME IT! Bare du kan følge mig i det jeg mener her. Du har mere end rigeligt tid til at finde ud af hvad det er du interessere dig for, og hvad din virksomhed skal komme til at handle om, det kan være den kommer i morgen, eller om 10 år? Det vigtigste er sku at du gør det du har lyst til og ikke gør det som alle andre mennesker går og siger du skal! Skab dine egne veje, gå dine egne veje og lev efter dine egne veje!

Og kan du så have en fantastisk dejlig søndag!

De gladeste iværksætterhilsner

Mads Grønning 

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mads!

Jeg ved godt jeg skal ud og gøre alle disse ting!

Tro mig, det gør jeg også!! Jeg havde tænkt på at det skulle være et hobbyprojekt til at starte med og med tiden, hvem ved? Måske bliver det noget stort :)

Men vil aldrig sætte min frihed til side!

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er den rigtige holdning min ven :)! 

Kan du ikke lige skrive til mig på skype, så vil jeg glædeligt hjælpe dig videre - har hjulpet en del unge iværksættere (som mig selv) med at ideudvikle og komme videre med ideen.

Skype: danmarkmads

- Mads 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)