Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - har du hørt om "partner-programører"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg hørte på et tidspunkt om et webbureau, der stod for af lave en webshop og fremtidige tilpasninger for en cykelhandler, mod at få 2% af den fremtidige omsætning på shoppen. Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde webbureauet eller kunden.

Det havde været en fremragende forretning for begge parter. Omsætningen lå på det tidspunkt (år 2) på ca. kr. 2 mio om året og begge parter var yderst tilfredse.

Er der nogen der har hørt om enkeltpersoner, webbureauer, der praktiserer eller har interesse i et lignende projekt

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du sælge og hvad er budgettetmarkedsføring?
En shop bliver ikke set i opstart med mindre der ligger god markedsføring bag! 

Selv vil jeg ikke være interesseret men tror det er vigtige informationer hvis du vil have interesseret personer 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kunne sagtens være interessant. Det kræver selvfølgelig at man også selv tror på ideen som kunden kommer med. Hvordan det så reelt vil funktionere er noget andet.

2% er måske lavt sat medmindre der er tale om et stort projekt hvor man ved der er ordentlige folk bag og gør en indsats for successen.

Jeg ville aldrig nogensinde ligge i det leje i forhold til 95% af de daglige indlæg der er på amino "hey jeg har den fedeste idé, jeg mangler bare lige en programmør der kan lave en platform præcist magen til myspace måske med flere funktioner. vi deler 50/50 da jeg laver alt markedsføring. mvh mister business"  :-)

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Luc J.:

Det kunne sagtens være interessant. Det kræver selvfølgelig at man også selv tror på ideen som kunden kommer med. Hvordan det så reelt vil funktionere er noget andet.

2% er måske lavt sat medmindre der er tale om et stort projekt hvor man ved der er ordentlige folk bag og gør en indsats for successen.

Jeg ville aldrig nogensinde ligge i det leje i forhold til 95% af de daglige indlæg der er på amino "hey jeg har den fedeste idé, jeg mangler bare lige en programmør der kan lave en platform præcist magen til myspace måske med flere funktioner. vi deler 50/50 da jeg laver alt markedsføring. mvh mister business"  :-)

Det er helt afgørende, at begge parter tror på ideen og kan se mulighederne. Jeg mener heller ikke, at der ikke kan ske en betaling for arbejde, men jeg kan godt lide, at begge parter er interesseret i at få så godt et produkt som mulig, og er villig til at gå lidt længere for at nå det. Mit produkt fortæller jeg ikke om her, men hvis der er nogen der er interesseret i et evt. samarbejde, kan jeg fortælle lidt mere i en mail. Skriv på post@platon-invest.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)