Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero Pro - flere virksomheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har pro abonnement til Dinero og har nu oprettet en ekstra virksomhed.

Jeg havde fået den forståelse, at når man blot havde et pro abonnement, altså mulighed for at uploade fakturaer, så gjaldt det uanset hvor mange virksomheder, man havde.

Nu skal jeg så uploade mit første bilag i den nye virksomhed. I tekstfeltet står der så:

  •  Dette er en pro feature som du har adgang til, fordi du har fået et gratis prøveabonnement. 

Betyder det, at jeg om en måned, eller hvor lang tid prøveabonnementet nu varer, så skal jeg betale endnu et pro abonnement?

/anders

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Nielsen:

Hej,

Jeg har pro abonnement til Dinero og har nu oprettet en ekstra virksomhed.

Jeg havde fået den forståelse, at når man blot havde et pro abonnement, altså mulighed for at uploade fakturaer, så gjaldt det uanset hvor mange virksomheder, man havde.

Nu skal jeg så uploade mit første bilag i den nye virksomhed. I tekstfeltet står der så:

  •  Dette er en pro feature som du har adgang til, fordi du har fået et gratis prøveabonnement. 

Betyder det, at jeg om en måned, eller hvor lang tid prøveabonnementet nu varer, så skal jeg betale endnu et pro abonnement?

/anders

Hej Anders.

Pro virker kun på den virksomhed du har betalt.

At vi tilbyder man kan have flere virksomheder under 1 login er bare en service. Så du som bruger er fri for at have 7 forskellige logins :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)