Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Office 365, forstår ikke mail delen...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Galten
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 42
Fra  Goodies.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg har lige skiftet PC, og skal se på om jeg skal købe en office pakke, eller office 365 (som jo lyder vildt smart)

Mail delen i office 365 forstår jeg ganske enkelt ikke. Har læst lidt blogs, office 365 hjemmeside mv, og som jeg forstår det, så kan man ikke benytte flere domæner til mail, uden at man skal købe flere licenser? Mine domæner / mail ligger hos DanDomain, og de siger at jeg skal have en Office 365 bruger for hver domæne / mail konto. Det bliver +500 pr. måned i abonnement. Meeeen hun lød ikke så sikker, så jeg spørger lige jer :-)

Jeg har 2 domæner med flere email adresser på hvert. jeg skal bare kunne hente og sende mails, præcis som jeg gør i dag i Outlook 2003. Hvis jeg skal jeg sende fra X domæne, vælger jeg aktivt den konto som afsender, og skal der sendes fra Y domæne vælger jeg.... etc. At hente bør jo ikke være noget problem?

Kenneth

www.goodies.dk - er dansk distributør af tyske Cilio og Quandt.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Galten
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 42
Fra  Goodies.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:

Måske du skal have fat i en business licens:

Office licenser

Hej Kim, den har jeg læst et par gange, men er stadig usikker på om det kan lade sig gøre og hvordan. I min verden burde det bare være at tilføje pop3 adresser, men sådan ser det ikke lige ud :-)

Kenneth

www.goodies.dk - er dansk distributør af tyske Cilio og Quandt.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at læse denne Tråd

Kim

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lige have adskildt æbler og pærer ;-)

Den outlook der er med i office 365 kan (som de gamle) fint hente fra mange pop servere.

Men når de i office 365 snakker om en mailbruger, så er det Exchange brugere, og en Exchange bruger kan normalt godt have mange aliaser i mange domæner, men kun én udgåede. (Om de extra domæner koster i 365 ved jeg ikke - men det kræver ikke extra brugere før de skal sendes med. ) generelt er Exchange noget rigtigt skrammel til at sende med forskellige identiteter, hvorimod den styrer kanon med kalendersync og mails på mange enheder :-)

Lasse

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan uden problemer bruge flere domæner på Office365 uden at skulle ha flere licenser. Hvis du har brug for det kan jeg godt prøve at give et bud på hvordan du kan få et godt setup, smid mig en PM med hvad du har og hvad det skal kunne. Så kikker jeg på det ☺

Mvh.

Jesper

Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Unicom Nordic Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også godt sende med flere adresser, så kan du bruge "send som" ... det skal bare sættes op i back end delen.

Det klares uden de store sværdslag. 

Vi løser det også gerne for dig, vi er certificeret i løsningen.

Fra Galten
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 42
Fra  Goodies.dk Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input, vi lukker for ferie nu, men tager den op igen start august. Så vil jeg gerne have et bud på at få det gjort Smile

Kenneth

www.goodies.dk - er dansk distributør af tyske Cilio og Quandt.

Fra Galten
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 42
Fra  Goodies.dk Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input, vi lukker for ferie nu, men tager den op igen start august. Så vil jeg gerne have et bud på at få det gjort Smile

Kenneth

www.goodies.dk - er dansk distributør af tyske Cilio og Quandt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)