Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette NETS og betalingsløsning i Wordpress. Hvad koster det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har hverken tålmodigheden eller evnerne til at få opsat NETS på min wordpress hjemmeside

Jeg har pt 1 enkelt produkt jeg sælger.. men vil gerne kunne tage dankort og andre betalingskort, så tænker der nok ikke er nogen vej uden om en NETS aftale.

Findes der nogen der tilbyder at klarer ALT for en, Dvs. de får adgang til min side, og så sætter de det hele op, taler med NETS, installere nødvendige plug-ins mv?  -Og ikke mindst.. hvad koster det?

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Til Wordpress er der udviklet nogle plugins der fungerer som "webshop"-plugins. Her kan der bl.a. nævnes WooCommerce - udover en indløser skal du huske, at du også skal have fat en betalingsgateway. 

Jeg går ud fra, at du er bekendt med priserne omkring dette? Jeg vil mene - uden at kende dit produkt -at hvis du kun har ét produkt bliver det en høj omkostning af oprette NETS og betalingsgateway for dette.

Om der findes nogle der klarer ALT? Ja - det gør vi, prisen er lidt svær at vurderer når jeg ikke har set dit site eller ikke kender noget til din hjemmeside, men vi tager 8900 DKK for en webshop, så det kan du selvfølgelig godt regne med, at den ligger under :)

Skriv endelig hvis du har spørgsmål eller andet

Venlig hilsen

Samuel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samuel,

Tak for svaret. 

Jeg er ikke helt sikker på hvordan det kan være der er forskel på prisen på at få sat det op, afhængig af hvilket produkt det er?

Der er tale om et ikke-fysisk produkt. En konsulentydelse.

Jeg er ikke så bekendt med prisen for sådan en indløsningsaftale. og alt det med gateway osv,,, Havde egenlig håber jeg kunne slippe for at bruge for meget tid på alt det tekniske...

Nåja, tænker at måden hvorpå folk skal kunne købe produktet, er ved at jeg sender dem en mail som indeholder et link, der så fører dem videre til en betalings side.

Er det ikke muligt at komme med en ca. pris?  

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

EnNyIde:
Jeg er ikke helt sikker på hvordan det kan være der er forskel på prisen på at få sat det op, afhængig af hvilket produkt det er?

Her tænker jeg lidt på muligheden for mersalg, men forstået mht. konsulentydelse.

Præcist, du skal også gerne slippe for at bruge tid og tanker omkring det tekniske, det er jo det VI sørger for.

Har du tid til at jeg kan ringe engang sidst på eftermiddagen? Så kan jeg lige fortælle dig kort omkring hvordan det fungerer, lige høre lidt om din virksomhed og se din hjemmeside så jeg kan komme med et estimeret bud. 


Jeg har lige været igennem processen, hvor jeg også skulle ansøge for en kunde, så jeg ved præcist hvordan det fungerer. 

Skriv evt. telefonnummer i privatbesked her på Amino eller til mail samuel@erhvervshjemmesider.dk , hvor du også kan noterer, hvornår du foretrækker at blive ringet op :)

Vh.

Samuel

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kommer lige nogle af de facts jeg tror du leder efter!

Nets dankort aftale=1.000,-

Visa/mastercard aftale=1.000/1.250,- i oprettelse og yderligere 100,- om måneden + gebyr.

Et modul til at håndter dine betalinger koster som regel 99,-(inkluderer 500 transaktioner om måneden) om måneden ved eksempelvis ePay/Quickpay. 

Så den samlede løsning ligger med en udgift på omkring de 300+ om måneden.

For at gøre disse ting for dig skal personen der søger efter din aftale, desuden have nogle personlige informationer om dig og dit firma. Årsopgørelse fra skat og lignende.

Så nu er det bare spørgsmålet hvor meget du er villig til at betale en person pr. time for at han får sat diverse ting op :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for prisoversigten Jimmi.

Det lyder jo ikke helt uoverskuelt mht prisen.

Kan godt se det med timeprisen... men come on?   -der burde da være et marked for en frisk amino eller 2 her:

totalløsning: Vi opsætter indløsningsaftale i din wordpress hjemmside til fast lav pris!

-Eller er markedet for det for smalt?   -jeg er måske den sidste herhjemme der styntes det virker uoverskueligt at få sat op?

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der plejer at være folk nok herinde til at kæmpe om opgaver.

Men denne her opgaver kan heller ikke løses over en weekend, der er en lang(3-4 uger) ventetid på at få godkendt ens aftale, så det er måske det der gør at folk ikke finder det så interessant igen :/

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)