Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MobilePay uden Dankort - hvorfor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen, der kan give mig den reelle årsag til, at MobilePay ikke understøtter Dankort ved nethandel. Altså ikke marketing-svaret, men den reelle årsag?

Er det fordi der ikke er tilladt ar gemme kontrolcifrene, eller er det mon et spørgsmål om gebyrer?

Mvh

Erik

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt med.

Siger du at hvis man har et dankort så kan man ikke bruge MobilePay ? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

er det ikke fordi Nets ikke vil stå for "sikkerheden" i forhold til dankort delen så man kun kan bruge øvrige kreditkort som ved alle andre betalingsløsninger uden om Nets?

Jeg kan ikke forestille mig nets godkende dankort uden om nets systemet helt enkelt, men det må der være betalingsformidlere der ved

Jeg mener at ha læst at DDB arbejder på at få en aftale med NETS for at kunne inkludere dankort - men ikke har fået det endnu

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke også lidt fordi at bankerne vil uden om dankort. Fordi der er de styret politisk med gebyr det er de ikke med Visa og MasterCard fordi de er udenlandsk.

Det kunne være sjovt at EU gik ind og sagde at bankerne ikke måtte tage gebyr når de var EU kort. Lidt som de har gjort med Mobil tale.

Samme pris i hele EU.

Men det gør de jo nok ikke da Finans folk styrer politikerne. Var der ikke noget med Bent Bentzen (C) har med i mange DDB bestyrelser. Nu ved jeg godt at han ikke er hele EU.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)