Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mistet nøglekort til nemid

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt i forlængelse.
Kan man få tilsendt sin glemte adgangskode uden dummebøde (glimrende betegnelse for supportgebyr i en tvunget ordning, der ikke er skruet sammen, så den er let tilgængelig)?
Én af de virksomheder, jeg arbejder med, har en ukendt adgangskode.

Venlig hilsen

Hans 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tvivler jeg på Hans. Man har valgt, at de som ikke kan passe på deres kort eller glemmer deres kode selv skal betale frem for at lade os andre gøre det (kunne jo også være indfaldsvinklen uden jeg tager stilling til selv prisens størrelse og i øvrigt er enig i, at systemet er for kompliceret for mange)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

bitmatic:

Så vidt jeg kan se kan man ikke bare bestille nyt nøglekort? Den eneste mulighed nets tilbyder er, at jeg kan ringe til dem, og det koster så 250 kroner.

Kan det passe?

Ja jeg måtte også betale 250kr da jeg skiftede PC og skulle have det installeret på den nye. Det er endnu et eksempel på den erhvervs fjendtlige politik der bliver ført for tiden. Jeg er ihvertfald klar til et nyt erhvervs parti som kan rydde op i gebyr junglen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Århus
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Bitmatic Aps Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
2 har du skiftet nøglekort når du logger ind - så den ikke tror den skal hente tal fra det gamle som jo i sagens natur er spærret (der vil være et kryds du skal sætte i skift nøglekort)

Der er ikke skyggen af noget kryds, der kan sættes nogen steder....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 23
Fra  nem-HR Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg kan kun sige at det er noget møg at have med at gøre, da der ofte er en ny fejl i systemet fra gang til gang og det sjældent reagere på sammen måde fra bestilling til bestilling.

Er du sikker på du logger ind med det nye kort og ikke det gamle? Jeg kan eventuelt anbefale at i prøver med en nøglfil i stedet, da det i nogle tilfælde er lidt lettere at håndtere og du burde kunne bestille den gratis.

Og til sidst vil jeg endnu engang anbefale i tager i mod nem-HR´s tilbud om at lave nøglefil eller nøglekort bestilling, opsætning og installation samt eventuelle opdateringer for kun 350,- uanset hvor lang tid det kommer til at tage. og det bedste for dig/jer er at I ikke skal lave noget selv overhoveder andet end at lave jeres password da vi kan styre jeres maskiner via TeamViewer.

Tilmeldt 28. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også dårlige oplevelser med Nem-ID erhvervssupports dummebøder. Min oplevelse af konceptet er, at det er en pengemaskine.

Efter min mening: Undgå dem, hvis man kan.

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan o som selvstændig desværre ikke undgå besværligID, håber bare at staten sparer mere end det koster os

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil tilslutte mig koret af folk der syntes det er besværligt. Jeg mistede også mit kort, og havde samtidig glemt mit brugernavn, hvilket ville koste mig 500 kr. at få.( Det er 10 tilfældige tal)  Jeg undlod at bestille det i lang tid, da  rykkerne fra det offentlige blev sendt til mig  fysisk. 

Men da det efterhånden begyndte at blive kritisk, oprettede jeg 2 support sager. De svarede på dem relativt hurtigt og præcist, og sendte mig aldrig nogen regninger for det. 

Syntes virkelig det er et lorte system til erhverv. Til gengæld virker alt perfekt i forhold til private. Der kunne det ikke være bedre. Bare mine 2 cent. 

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må vel også betale den ekstra skjul skal på de der 250 kr. når gamle nøglefil er væk...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)