Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS System til Site med Korte Interviews

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Kan I anbefale mig:

- Et CMS system, der egner sig til at lave et site, der rent funktionelt minder mod dontt.dk - dvs. et site med korte interviews? Når sitet er sat op skal det være nemt at administrere og enkelt at tilføje indhold.

- Navnet på en ung og fleksibel person, som kan sætte sitet op og supplere med et flot design?

Jeg sætter pris på referencer.

på forhånd tak!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Bruun:
Et CMS system, der egner sig til at lave et site, der rent funktionelt minder mod dontt.dk - dvs. et site med korte interviews? Når sitet er sat op skal det være nemt at administrere og enkelt at tilføje indhold.

Jeg tror at de fleste CMS'er kan det med den rette template. Umbraco kan også men der findes ikke ret mange templates til det fordi du kan tage 99% af alt html fra alle templates og bruge det i systemet.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Tak for dit svar.

jeg tror at du har ret. Før i tiden har jeg anvendt Wordpress og det er min fornemmelse, at det kan løfte opgaven. Det vil jeg egentlig gerne bekræftes i.

Jeg ønsker dog et unikt design og det har jeg ikke kompetencerne til at udarbejde.

Fortsat god aften.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Jeg ønsker ikke at lave en tro kopi af dontt.dk, men det er stærkt at du tog dig tid til at finde temaet.

Mange tak.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

No problem. Det er fair nok, det ikke skal være en kopi. Men nu har du temaet med den ønskede funktionalitet. Så bør det alt andet lige være nemmere at justere farveladen :)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Allan har fastslået kan du komme i gang hurtigt, let og billigt med Wordpress og et såkaldt "masonry" eller "grid" theme. Der findes 100-vis af disse, og det er muligt at tilpasse deres farver, skrifter og udseende for at sætte et unikt præg på siden. Jeg ville lave en Google billedesøgning på "wordpress masonry/grid theme" og finde et at arbejde videre med. Måske kan du finde et flot tema for under 50$.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er faktisk en del lækre temaer derinde - tak for linket.

Jeg går ud fra, at det er helt i orden at købe deres themes og få en anden til at customize det, således det passer til mine behov. Er det korrekt antaget? :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg ønsker ikke nødvendigvis at komme i gang let, hurtigt og billigt.

Jeg vil gerne have et flot design kombineret med et CMS system, som jeg selv kan administrere,

Der skal være en vis "wow-effekt" over sitet, og jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg kan opnå denne med et standard theme.

Jeg kan naturligvis tage fejl.

Edit: Og tak for dit input :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)