Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frisører/kosmetolog? Så læs det her.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Muse Captain Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle frisør og kosmetolog iværksætterne på Amino,

Er du en selvstændig frisører eller kosmetolog der ønsker:

A. At tiltrække flere nye kunder (og at booke salonen/klinikken helt op)?

B. At sælge mere til eksisterende kunder (og gøre flere til stamkunder)

C. At fylde salonen/klinikken op på alle tidspunker du ønsker?

Og matcher du denne profil:

• Du har været i gang i minimum et år.

• Har eget website.

• Bruger de sociale medier (eller er åben for at bruge det)

Så læs videre.

Jeg er ved at at udvikle et nyt slags værktøj, der hjælper frisører og kosmetologer med at øge kundeloyaliteten og kundestrømmen. Men det bliver mest muligt effektivt, hvis jeg kan snakke med min målgruppe - som er dig - for at forstå dine udfordringer ved at køre en salon/klinik, dine personlige mål med salonen/klinikken m.m. Så jeg vil gerne i kontakt med dig, med henblik på en kort snak og test af værktøjet.

Er du på at give din mening og feedback, så smid din info her, så kontakter jeg dig, så vi kan finde et tidspunkt der passer dig bedst:

http://bit.ly/1mPLg33? (bare roligt jeg sælger ikke din e-mail til nogen nigerianske prinser). Eller send mig en PM.

Du er også velkommen til at send mig en privat besked her på Amino hvis du har spørgsmål.

PS: Jeg giver som tak for hjælpen et gratis forløb med værktøjet til dem der kommer med feedback.

P.P.S. Har du en ven/veninde, familiemedlen eller en bekendt indenfor frisør/kosmetolog branchen som du mener dette kunne være relevant for, så henvis dem endelig. Jo mere feedback jo bedre.

Ser frem til at høre fra dig!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)