Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop har taget for mange penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vidste ikke lige hvilken kategori den skulle ligge i, så det blev her.

For første gang står jeg på den anden side af bordet, som kunde og føler mig uretfærdigt behandlet. Jeg har købt en vare på en webshop, og varen stod til at have 70% rabat - både på hjemmeside og faktura. Desværre har webshoppen så valgt at tage den oprindelige pris, og det er jeg selvfølgelig meget utilfreds med, da jeg ellers ikke ville have købt varen. Nu har jeg fået fat i kundeservice, som påstår at de på ingen måde kan føre penge tilbage, men jeg kan få et tilgodebevis så jeg kan købe produkter for de penge, som de har trukket for meget. Hvad f***** er det for noget? Hvem skal man gå til? Jeg føler jo faktisk, at de har tyvstjålet mine penge. Hvordan får jeg dem igen? Jeg har både screenshot og det hele af, at varen er på 70%. Hvor står jeg som forbruger, og hvor kan jeg klage? (Det er en international webshop med en dansk afdeling).

Med venlig hilsen

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, er det ikke næsten en sag for forbruger ombudsmanden :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et klart brud på markedsføringsloven §1 & §3.

Send en mail til virksomheden hvor du vedhæfter din dokumentation for rabatten. Informer hvilken konto nr. det skyldige beløb skal overføres til, og giv dem en frist på 8 dage.

Gør dem opmærksom på, at så frem du ikke har modtaget skyldigt beløb rettidigt, vil du udtage en stævning og køre sagen som en småsagsproces med yderligere omkostninger til følge for virksomheden.

På denne måde viser du, at du har styr på reglerne og kender til næste skridt i proceduren.

 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Send varen tilbage og bed om en fuld refundering. Hvis de ikke refunderer pengene går du ned i din bank og får dem til at ordne det for dig. Husk at sende pakken anbefalet. 

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har brugt kreditkort, så er det bare at sende varen retur og bede om pengene tilbage. Vil de ikke være med på den, får du banken til at lave en chargeback. Simple as that.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)