Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af prototype?! Hjælp!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Simpelt spørgsmål: Hvordan laver man et fysisk prototypeprodukt? Jeg har et lille design i tankerne, som måske kan hjælpe forbrugere med at få al indmaden ud af diverse tuber (ketchupflasker, remouladeflasker, shampooflasker etc). Men jeg ved ikke om det virker i praksis, og det vil jeg gerne finde ud af. 

Så spørgsmålet er: Hvordan kan jeg få lavet et ordentligt prototypeprodukt? Skal jeg selv lave det, hvilket vil medføre at det højst sandsynligt ender ud med dårlig kvalitet (jeg er dårlig med hænderne) eller findes der firmaer som for en fornuftig pris kan lave mig en prototype? Evt. nogle firmaer som kan 3D-printe det til mig? 

Er ny her på Amino, så hvis der allerede findes en debat med samme problemstilling, vil jeg også gerne viderestilles til den :) 


På forhånd tak! 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Rundt omkring i Danmark ligger der såkaldte FABLABS som er steder hvor du kan gå ind fra gaden, snakke med personer der måske kan bidrage til din ide og oftest få 3D printet ting i op til ca 20X20X20 cm til en rimelig pris og som en god skuemodel.

Når du har lavet dine overordnede ting kan du gå til de professionelle

MVH jens

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan du kontakte mig :) (www.daltek.dk) jeg er uddannet i R&D og kan lave tegninger, 3d modeller m.m. af dit produkt. Jeg kan også få det 3d printet til dig, og vigtigere endnu kan jeg også få lavet en 0 serie i støbt plast f.eks igennem samarbejdspartnere. Jeg har også kontakter til masseproduktion m.m.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på ruben@daltek.dk jeg har fornuftige priser, og giver gerne en rabat til amino´er :) Samtidig tilbyder jeg prisloft på mine timer, så når vi når et fast aftalt beløb i timer giver jeg dig besked så vi kan tage status på hvor meget der mangler.

Mvh

Ruben

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)