Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.Net Backend og frontend udvikler søger udfordringer.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit Navn er Bryan Johansson og jeg bor nede på filippinerne, hvor jeg er ved at udvikle en ny ehandelsløsning. Grundet uheldige omstændigheder er jeg og min familie havnet i en situation, hvor vores indkomstgrundlag er forsvundet.

jeg har tidligere lavet et opslag, hvor vi tilbyder at lave "alt det du synnes er kedeligt". http://www.amino.dk/forums/t/232992.aspx.

Dette opslag er for dem som kunne se en ide i at arbejde sammen med 2 super profesionelle og dygtige web udviklere bosidende på filippinerne.

Som nævnt i overskriften så er vi 2 udviklere henholdsvis en backend udvikler samt frontend udvikler, der arbejder som et team. Vi er rigtig dygtige og mestrer de teknologier der er nødvendigt for at sikre en god og moderned web applikation.

Vi er eksperter i teknologier som c#, mvc, webapi, jquery, html og css på et højt professionelt niveau. Jeg har 15 års erfaring som udvikler og min frontend udvikler han har 6 års erfaring.

I sidste måned blev vi færdige med www.romanticdeals.dk som er et dealsite vi har udviklet fra bunden af og som kører i vores egenudviklede ehandelsløsning Shopsy.

Vi kan tilbyde vores service for 1000 DKK per dag. Og er parat til at matche seriøse tilbud du måtte have fået fra anden side.

I principet kan vi lave det meste, så kontakt os for en snak om hvad du ønsker at få lavet.

Kender du nogen som har brug for hjælp til udvikling så må du rigtig gerne henvise dem til vores tilbud.

Mvh
Bryan Johansson
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)