Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om hjemmesiden www.dunin.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Københav
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad synes i om hjemmesiden er der noget man kan gøre bedre ?'

www.dunin.dk

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser rigtig fin ud, men den mangler lidt luft. Vælg nogle af modulerne fra som ikke er så vigtige, for at skabe orden. Det kan nemlig godt virke rodet at kigge på. 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med Mie om at der skal være mere luft, og synes at den der "vis i 3d" skaber en smule for meget blikfang i forhold til alt det andet :) Nederst i bunden kan det der "kontakt mig" eventuelt linke til en side for sig selv så man ikke skal indtaste det på så lille plads? Ellers er flot design, kan godt lide farverne og stilen :)

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sådan en rigtig flot hjemmeside!

Lige en hurtig rettelse. Kan se at du har fået et polsk firma til at lave hjemmesiden - de mangler lige en oversættelse :)

                                                                       Held og lykke med din forretning!

Fra Københav
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt spottet tak :)

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin hjemmside, men i browservinduet fremgår der også en masse ord inden "- DUNIN". Det er en anelse forvirrende, da det heller ikke er på dansk. Hvis I vil beholde ordene, så vil jeg forslå at I sætter DUNIN foran og alle ordene bagefter, bare så man ikke er i tvivl om at man er kommet ind på den rigtige side. 

Håber det giver mening! 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der "sker" alt for meget på den her side - ment på den måde jeg bliver forvirret og føler mig ikke tryk på forsiden, der er interaktive bannere, animationer og min banner blindness skruer ned for hele skidtet og jeg vil hoppe hurtig fra.

Hvordan ser din bounce rate ud, er der ikke mange der hopper fra meget hurtigt?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Københav
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indlæg. Forstår dig udemærket godt, Jeg ville gå igennem det og se om det hjælper :)

Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Fin side, kan dog se der også mangler sidetitel på startsiden. Når jeg kigger på tabben med din side, står der mozaika, mozaiki szklane.

Ellers ser den fin ud.

VH.

MadsAno

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)