Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg butikker til at sælge mit tøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved for sjov at lave nogle sjove T-shirts og vil gerne finde nogle butikker der vil sælge det. Hvordan gør jeg det? Tænkte til at starte med, for at finde ud af, om nogen gider at købe det, at jeg levere et parti t-shirts til en eller to butikker gratis og så fakturere jeg hver måned, for de t-shirts de har solgt.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige tilføje det drejer som og tøj til drenge og piger i alderen 16 til 30 år.

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du kunne prøve at google hvilke butikker der sælger til din målgruppe 16-30 årige, derefter udvælge butikker/webshops der er i nærheden af dig og ringe dem op og hører om du må kigge forbi.

Husk du må ikke lave dør til dør salg, kontakte dem per e-mail uden at du har aftalt det med dem på forhånd.

Held og lykke.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange webshops der sælger lignende produkter, men der er altid plads til nytænkning

Jeg ville kontakte dem og høre om i kunne få et sammenarbejde op at køre hvis du ikke har mod på at lave din egen webshop

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)