Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dét blev dråben!!!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 18:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne Graversen:
Kurt, det er slet ikke dit kald at vurdere trådstarters ideer og drømme, særligt ikke når emnet er et andet. Der sidder en kvinde, som ønsker at være iværksætter, noget som landet har brug for flere af, og så kommer du og skal gøre dig til herre over ideens levedygtighed.
Nej, jeg advarer ... for det tilfælde at hun ikke ved bedre.

Slut, prut!!!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvorfor? Hvis hun mener at have en god ide, så lad hende arbejde videre med den og selv tage den op til overvejelse?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kurt Hansen:
Nej, jeg advarer ... for det tilfælde at hun ikke ved bedre.

Du bliver jo nødt til at fortælle at du er ekspert på dette forretningsområde, med speciale i børnetøj - hvis folk dog bare havde vist dette, kunne de sikkert bedre forstår dine anbefalinger...

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 18:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller også er det bare et udslag af noget ganske dansk..Nemlig Janteloven.

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 18:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 8 person

Kurt Hansen:
Nej, jeg advarer ... for det tilfælde at hun ikke ved bedre.

Og lige netop for DET burde du have fået 5 stjerner. For salg af børnetøj skal man KUN starte op med, hvis man er rigtig rigtig dygtig, og stadig er villig til med 99 % sandsynlighed at acceptere et 6 cifret tab i kroner.

Jeg tror snart jeg laver et blogindlæg om, hvorfor 95 % af alle webshop initiativer ender i vasken!   - Men ved også at rigtig mange Webbureauer ville være trætte af et sådant, da 80 % af deres indtægt kommer fra håbløse lykkeriddere, der tror de kan drive en webshop med venstrehånd på hverdage efter børnene er lagt i seng.

VH

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Folmand:
Jeg tror snart jeg laver et blogindlæg

Ja gør det.

Prøv lige at høre engang. Det kan jo være at trådstarteren, der vil opstarte en børnetøjsbutik, har adgang til kvalitetsbørnetøj til en heeellltttt fantastisk indkøbspris - og derfor kan det være at hun bliver Danmarks førende indenfor de næste par år. Jeg håber det næsten.

Hvis det som du skriver Folmand, skulle være rigtigt - ville det betyde at:

1. De par store erhvervsdrivende der allerede eksisterer, er ikke til at slå af pinden,

eller

2. Befolkningen bryder sig ikke om nytiltag indenfor denne forretningsgruppe, og handler altid med de "gamle" - uanset pris og kvalitet.

Ja i må undskylde mig - men hvis i har læst bare et par indlæg på dette forum, burde i være forsigtige med sådanne udtalelser....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kurt Hansen:

Een stjerne for dette svar i en tråd:

Kurt Hansen:
Anja:
Jeg søger inventar - og alt det andet der skal bruges til opstart af en fysisk børnetøjsbutik. Kender du måske en der er i afvikling?
Dem findes der sikkert 500 af.

Nu gider jeg bare ikke mere. Er det løgn hvad jeg skriver, eller er stjernegiveren bare træt af mine indlæg her på Amino? Uanset hvorfor, er det useriøst.

Slut prut!!!!!!!!

Ja det er faktisk løgn... Hvor mange hjemmegående husmødre driver en fysisk tøjbutik med salg af børnetøj? Svaret er helt præcis 0,00! For hvordan kan en hjemmegående drive en fysisk butik?
Så ud fra den one liner + dit totalt forkerte opfølgende svar, så forstår jeg faktisk godt, at indlægget har fået en stjerne... For det er direkte forkert og misvejledende...
Havde du derimod skrevet om webshops, så havde tingene forholdt sig anderledes, men det handlede emnet ik om...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 19:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg HAR bedt support om at slette min konto, men så længe der fungerer, kan jeg jo lige så godt pine det sidste ud af den.

Bennie Larsen:
Prøv lige at høre engang. Det kan jo være at trådstarteren, der vil opstarte en børnetøjsbutik, har adgang til kvalitetsbørnetøj til en heeellltttt fantastisk indkøbspris - og derfor kan det være at hun bliver Danmarks førende indenfor de næste par år. Jeg håber det næsten.
Det er der intet der tyder på i trådstarters indlæg. Hvad nu hvis hendes næste indlæg IKKE bliver "Bør jeg starte en børnetøjsforretning"? Så får hverken jeg eller andre jo nogensinde mulighed for at advare hende. Dérfor fa´ndt jeg det betimeligt at skrive det i hendes tråd!

Folmand:

Kurt Hansen:
Nej, jeg advarer ... for det tilfælde at hun ikke ved bedre.

Og lige netop for DET burde du have fået 5 stjerner. For salg af børnetøj skal man KUN starte op med, hvis man er rigtig rigtig dygtig, og stadig er villig til med 99 % sandsynlighed at acceptere et 6 cifret tab i kroner.

Det var jo lige præcist min hensigt og pointe, men det faldt altså ikke i god jord. Nu må I hygge jer uden mig!

*Mig: Jeg har en kolossal samling af 5-stjerner under forskellige navne, men en del 1-stjerner under mit nuværende. Alt i alt har jeg forsøgt at være hjælpsom, men småligheden har taget overhånd her på Amino, så nu gider jeg ikke mere.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 19:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arto

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kurt Hansen:
*Mig: Jeg har en kolossal samling af 5-stjerner under forskellige navne, men en del 1-stjerner under mit nuværende.

Jamen det gør dig jo så også lige ekstra troværdig... NOT.

Og kan vi så regne med at du også lukker de andre profiler her?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)