Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo og google adwords expert i østlylland.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg står og mangler en seo og adwords ekspert, men jeg har ikke pengene til det, så ville høre om der er nogle eksperter der ville bytte arbejdtskraft.

Jeg er en 19 Årig Tømrerlærling, som kan lave det meste, som en tømrer skulle kunne :)

Så hvis du var interesseret i at lave mit seo og adwords, kan vi bytte over med tømrerarbejde :)

Min Webshop: http://webe.dk/

Husk: Jeg bor i hadsten, så du skal gerne bo tæt på hadsten :)

Håber der er nogle derude :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian.

Uden en idé om dit budget for Google Adwords kan det være lidt svært for os at vurdere den potentielle opgaves omfang. ;.)

Du kan med fordel starte med at give din webshop en basis søgemaskineoptimering. Der er flere "lavthængende frugter" at fange ved at have basis SEO på plads.

Her finder du nogle helt gratis tips til online markedsføring af webshops.

Der er flere gode guides til basis søgemaskineoptimering.

Blandt andet den gratis light-udgave af Thomas Rosenstands SEO-LEX, som du finder her.

Det er måske ikke helt det svar, du er forventede, men det vil efter min mening være bedste "value for money" for dig at få basis SEO på plads, og derved opnå flere kunder/højere omsætning, inden du henter hjælp fra professionelle (og betalte) SEO-fagfolk.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

tak

Fra Gravens
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Profillageret.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Som john skriver så mangler dine sider helt basale SEO ting some gode titler, og descriptions.

For et par måneder siden var jeg også helt "blank" på SEO, og syntes det var et træls emne at arbejde, men har man en hjemmeside og vil findes er det bare et ufravilligeligt krav at du sætter dig ind i det, medmindre du har en stor tegnebog og lader andre gøre arbejdet for dig.
Køb en SEO bog, og brug en time før sengetid hver aften de næste par uger på at sætte dig lidt ind i tingene, eller se nogle videoer på youtube, læs blog indlæg osv.

Idag SEO optimerer jeg selv min side, dog med en SEO konsulent på siden, som jeg afregner med via klippekort. Man kan kalde ham min "værkfører" som lige checker at arbejdet er gjort ordentligt, eller hvis jeg har nogle spørgsmål.

Derudover vil det være en god ting at lave lidt linkbuilding til dit site med kvalitetslinks, som dog kan være lidt svære at skaffe.

Profillageret.dk - Alt i tætningslister & gummilister

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)