Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designe gratis demoshop med WordPress el. anden open-source?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er igang med at prøve at oprette min egen webshop
Jeg er typen der gerne selv vil lære tingene og ordne dem selv, i stedet for at betale andre for at gøre det. Derfor ønsker jeg at finde et sted, hvor jeg kan oprette en gratis demoshop, installere WordPress (eller andre open-source programmer) også begynde at designe min egen webshop, også først betale, når jeg er tilfreds med hvordan webshoppen ser ud. Lidt ligesom man kan gøre på Shopify og andre ligende programmer. 
Indtil videre er det ikke lykkedes mig at finde et sted, hvor jeg kan oprette en demoshop og designe den med WordPress el. lign.  gratis, også først betale når den skal blive live.
Er der noget jeg har overset? Håber der er nogle erfarne drenge (eller kvinder) der kan hjælpe mig lidt.

Mvh. :-) 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

det kan du da hos næsten alle hosting firmaer

det du ikke lige slipper for at betale for er hosting samt et domain

men det behøver ikke koste mere end 200 kr pr år

Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.
Jeg er nu ikke helt sikker på om I forstod mit spørgsmål.
Fordi det jeg gerne vil slippe for, det er at betale for hosting og domæne, indtil jeg er klar til at sætte min webshop live. Altså ligesom man f.eks. kan på Shopify.
Men dette er måske ikke muligt?  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du virkelig ikke vil købe hosting først (Det koster næsten ikke noget, så jeg kan ikke helt se hvorfor), så kan du køre det lokalt på din computer.

Prøv at søge efter WAMP (Eller MAMP hvis du har Mac) og Wordpress. Så kan du finde guides til opsætning.

Men det er nu meget lettere at købe et billigt webhotel med one-click installer, hvis du ikke er så teknisk.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)