Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os hjælpe dig med det du synes er kedeligt.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Mit Navn er Bryan Johansson og jeg bor nede på filippinerne, hvor jeg er ved at udvikle en ny ehandelsløsning. Grundet uheldige omstændigheder er jeg og min familie havnet i en situation, hvor vores indkomstgrundlag er forsvundet.

Heldigt for os, så er vi rigtig dygtige og arbejdsomme og dette giver os muligheden for at tilbyde forskellige services til aminoer der skulle have lyst til at gøre brug af os.

Eksempler på ting vi kan hjælpe dig med.

1. Oprettelse af produkter i din webshop
2. Tilrettning af billeder
3. Oprettelse af links i link kataloger mv.
4. Andre simple opgaver som vil være passende at få lavet ud af huset.

Vi tager 400 DKK per dag.(kan forhandles lidt ved længerevarende opgaver/stillinger

Vi er professionelle og laver vores arbejde ordenligt og har du brug for referenser, så skriv lige en privat besked.

Det er lidt akut så skulle du kende nogen som måske kunne gøre brug af vores hjælp/service. må du gerne gøre opmærksom på os.

For god ordens skyld vil jeg gøre opmærksom på at ovenstående opgaver løses af min kæreste, med hjælp fra mig.

PS. Vi tilbyder også billig webudvikling, men det kommer der et særskildt tilbud på i løbet af få dage. Men skulle du ligger inde med noget så kontakt os gerne.

Mvh
Bryan Johansson.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan.

Snakker hun dansk? Kender hun fx magen?

Mvh Morten

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan,

Er du rar at smide mig en mail på kontakt(a)fastweb.dk ?

Jeg har sikkert en del opgaver som i kan tage jer af :-)

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bor på filippinerne og snakker engelsk herhjemme, så der har ikke været mulighed for hende at lære dansk endnu. Men jeg kan sige at hun laver sit arbejde ordendligt og grundigt. Ud over det regner jeg med at jeg fungerer som checkpoint og sikrer at tingene bliver lavet iflg aftale inden levering. Hvis du vil kommunikere direkte med hende, er det på engelsk.

Hvad er fx magen? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bryan

Det lyder rigtig godt, men er lidt i tvivl om, hvordan hun vil oprette produkter, hvis hun ikke kan dansk? :-)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:
Det lyder rigtig godt, men er lidt i tvivl om, hvordan hun vil oprette produkter, hvis hun ikke kan dansk? :-)

Hun har oprettet masser af produkter på sider, jeg har drevet før. Det har ikke givet problemer, er hun i tvivl om hvad hun skal, så spørger hun.

De opgaver vi har udbudt er alle ting som hun har udført og kan.  Feks har hun før lavet excel ark med priser og beskrivelser baseret på danske prislister og kataloger, som hun så senere har brugt til at indtaste i webshoppen.Smile 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fået nogle spørgmål vedr, Webudvikling og vil lige nævne at de ydelser der tilbydes her ikke er webudvikling. 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan

Prøv at kigge på Amino freelancer, der er bla. en der har brug for at få oprettet en del produkter i hans webshop

God vind fremover

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan

Min bekymring gik på, hvordan hun havde tænkt sig at skrive unikke danske tekster. Men som jeg kan forstå det, så er det heller ikke tilfældet? Hun opretter bare med billeder osv., og så må man selv skrive teksten? Er det korrekt forstået? :-)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i mon nogle kompetencer hvad angår reklamer?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)