Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opfindelse jeg aldrig får lavet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 03:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får det aldrig gennemført selv af dovenskab, så er der nogle med en mening om ideen?:

Et sæt ørehøjtalere med bluetoofh.

Man bruger en f.eks Ipod med den. Hvis tlf ringer kan man bruger headsættet som var det sat i tlfén.

Headsættet er tilknyttet tlf med bluetoofh og man taler derfor med det, selvom det er sat på Ipoden.

Man bruger sin Ipod til radio og musik og sparer derfor batteri (tror jeg) på sin tlf

Målgruppe: Folk med smart tlf som ikke har mulighed for at oplade den i arbejdesdagen. Folk som ikke vil tage sin tlf frem pga støv, regn mm.

Eksempelvis håndværkere.

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan næsten forestille mig, at det allerede er opfundet :)
Der skal absolut ligges en masse kræfter i det, hvis det skal lykkes at få sådan et projekt på benene.

Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 35
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed ide. Jeg ville elske den. Som bilanmelder kører jeg ofte og længe i nye biler, og et headset med suveræn lydkvalitet og mikrofon uden ledning ville være en gave fra himlen.

Sæt i gang :-)

Med venlig hilsen

Thomas André Petersen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du ala Miiego ?

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

3M har også lavet nogle der samtidigt virker som høreværn, jeg prøvede et par i dag og de var virkelig smarte.

Dog var de også temmelig dyre, jeg mener det var 6-8K de stod til.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

... Men derfor syntes jeg stadig at det er fantastisk at du er villig til at dele ideen med andre fordi du ikke selv får den ført ud i livet :)

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da som en ret god ide, spørgsmålet er bare...man kan sikkert få en smartphone der kan klare det (til bilkørsel f.eks.) og jeg vil da tro man kan få det til en Ipod (eller Kina produkt). Jeg ved ikke om det findes, men hvis du bruger andre mindre selskabs specifikke betegnelser,  så har du bedre mulighed for at undersøge markedet. Prøv f.eks. at søg på phone wireless på alibaba, det er vel standard  at have mulighed for at downloade en music app.

Du sammensætter din ide af navne fra forskellige firmaer, men uanset hvad er det fedt at du deler de ideer du ikke selv har brug for, men denne her vil jeg tro er lavet. Vil gætte på det kan lade sig gøre hvis du kan skaffe batterier der virker en hel dag (eller billige genopladelige der byttes ud i pauserne). Jeg ved ikke om ikke man allerede gør det, spørgsmålet er om nogle firmaer spekulerer i at sælge sådan en løsning...

Kunne da godt se et marked hvis man har konkurrence dygtige priser og sammensætter en god pakke, men kan man leve af det i Danmark?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)