Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikplads ca. 18. August -15 November.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er i gang med at uddanne mig som markedsføringsøkonom på Roskilde erhvervsakademi. Som en del af min uddannelse skal jeg i praktik cirka 3 måneder, i en virksomhed. I denne periode skal jeg også skrive en opgave om en given problemstilling i den valgte virksomhed. Det skal lige bemærkes at det er en ulønnet praktik, så den vil være 100% gratis for jer!

Via min uddannelse er jeg kvalificeret inden for følgende kerneområder:

Arbejdsopgaverne i praktikperioden kan udarbejdes, så den passer til den valgte virksomhed.Der ligger ikke nogle faste arbejdsopgaver praktikperioden skal indeholde. Det skal bare have relevans til de ovenstående punkter.

Lidt om mig:

Jeg bor i ca. 20min fra københavn i bil, så en virksomhed i storkøbenhavn eller det indre københavn ville være optimalt. 

Jeg er 21 år og har i de to seneste år arbejdet i GE Money Bank, hvilket jeg stadigvæk gør. Det seneste halve år har jeg holdt pause fra studiet og arbejdet fuldtid, men nu vender jeg tilbage til mit fjerde semester, for vil jeg afslutte denne uddannelse.

I min tid i GE haft mange forskellige arbejdsopgaver og derved udviklet mange gode kompetencer. Mine arbejdsopgaver er at tale med restance kunder, behandle normale kundecenter opgaver og sælge forsikringer. Arbejdsopgaverne bunder mest i kundedialog, men der bliver også behandlet administrativt arbejde såsom at besvare mails osv.

Mine interesser er sport og fitness.

Jeg er en meget dedikeret person, som altid yder 110% i alt hvad jeg foretager mig.

Så skriv endelig hvis der er nogle der er interesserede i mig.

Mvh

Daniel

Fra Værløse
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen som ønsker en ulønnet praktikant i 3 måneder?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft praktikanter Før og det kan anbefales. Min sidste praktikant arbejder jeg faktisk sammen med om et nyt projekt ☺ om det kan anbefales til alle det tør jeg ikke sige for det afhænger af flere ting... held og lykke til Daniel (hed du ikke noget andet for lidt tid siden? ?? 😜)

Mvh Morten

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Skriv en mail på dnissen50 (at) hotmail.com, så kan jeg måske hjælpe dig. Vi har før haft en markedsføringsøkonom i praktik. Skal dog siges at vi er et internetbaseret firma i Sverige, så der bliver meget hjemmearbejde.

 

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Jeg er en lille startup/enkeltmandsbiks og søger i øjeblikket en praktikant indenfor markedsføring, salg og sociale medier.

Jeg kunne nok godt være interesseret i en gut som dig :) Har du mulighed for at sende mig en mail på kontakt@shop2give.dk? 

Mange hilsner, 
Søs Boysen

Shop2Give.dk

 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)