Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TRADEDOUBLER - er de nede ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved køre test på et større affialte site - ( lookbooks.dk ) som skal lanceres for alvor her til efteråret. Min primære affiliate partner har jeg igennem TRADEDOUBLER. 

Jeg kan ikke komme ind på dereshjemmeside idag. Får bare følgende fejlmelding: 

504 - Gateway Timeout

Nogen der ved hvad der sker - og om vores links overhovedet bliver registreret ? Mine links til partnerne fungerer umiddelbart ok - men hvis de ikke bliver registreret i tradedoublers system - er det jo ikke så smart.

Det var min plan at køre noget test på facebook reklamer her i weekenden - men hvis jeg ikke får restreret evt. provision er det jo ligesom penge ud af vinduet… håber der er en der kan gøre mig klogere.

På forhånd tak - og go weekend

Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 48
Fra  buyhomepage.net Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan heller ikke i 3 dag nu ved ikke hvorfor

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 4. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det - så blev jeg da lidt klogere fandt dette indlægTWITTER:

"Kære Publisher Efter de tekniske spørgsmål, vi har oplevet i denne uge, fortsætter vi med at arbejde på at genoprette vores primære websiteVi har taget beslutningen om at holde sitet lukket indtil mandag morgen, så vores hændelse team kan arbejde hele weekenden for at sikre, at problemet er helt løst. Tracking fungerer som normalt, så alle transaktioner vil blive taget til fange. Generel information om DDoS-angreb: En DDoS (Distributed Denial of Service) angreb er en teknik, der bruges mod en computer-system eller et netværk, ofte ved at indtage alle tilgængelige båndbredde. Et DDoS-angreb er baseret på en stor mængde af opkald, med en forholdsvis lille mængde data, der sendes samtidigt og kontinuerligt til et edb-system eller netværk.Den udsatte systemet bliver overbelastet af den store mængde af opkald og kun en lille kapacitet tilbage for anden kommunikation. * Vi undskylder for ulejligheden og dybt værdsætter din tålmodighed Vi vil opdatere dig videre mandag morgen. Thanks Pav"

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen derved hvad status på tradedoblers hjemmeside er ? - Synes det er lidt skod man overhovedet ikke bliver informeret fra deres side ? De kunne da vel lige sende en status mail ud - så man var bare lidt informeret !!!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

changemakers:

Nogen derved hvad status på tradedoblers hjemmeside er ? - Synes det er lidt skod man overhovedet ikke bliver informeret fra deres side ? De kunne da vel lige sende en status mail ud - så man var bare lidt informeret !!!

Du kunne jo også selv se på  twitter som der er linket til i denne tråd!

"Synes det er lidt skod at skulle svare på spørgsmål, som du selv kunne finde svar på hvis du gad"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for det .-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)