Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mamut godt eller skidt...?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er ved at overveje at investere i Mamut E4 er der nogen der har noget erfaring?

jeg skal bruge det til engro handel, webshop og lager. Det er en rimelig dyr løsning men synes det virker overskuelig..

har testet dinero , economic m.f men de kan bare ikke nok...

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Hej er ved at overveje at investere i Mamut E4 er der nogen der har noget erfaring?

jeg skal bruge det til engro handel, webshop og lager. Det er en rimelig dyr løsning men synes det virker overskuelig..

har testet dinero , economic m.f men de kan bare ikke nok...

Hej Christian.

Hvilke mangler har du i Dinero ?

Vil meget gerne vide det - så jeg kan få det på vores ønskeliste :)

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jammen Dinero er som rigtig fin, vil sige I star ret højt på listen over de programmer jeg overvejer, men vil gerne ha noget mere lagerstyring hvor jeg kan tilkoble en håndscanner, og en webshop som kan snake sammen med lageret.

Det sidste kan mamut faktisk heller ikke, det kræver opdateringer hele siden hvis den skal være helt opdateret, og er der en model som udgår skal man selv ind og pille den fra... lidt bøvlet men bedre end det jeg har nu...

En simple ting som en rest ordre kan Dinero som jeg forstår det heller ikke lave.. Det er dog en mindre ting som jeg kan leve med hvis det er...

Jeg overvejer stadig Dinero, men hva er der af muligheder og fremtidig muligheder med Dinero ud fra hvad jeg skal bruge...???

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Hej

Jammen Dinero er som rigtig fin, vil sige I star ret højt på listen over de programmer jeg overvejer, men vil gerne ha noget mere lagerstyring hvor jeg kan tilkoble en håndscanner, og en webshop som kan snake sammen med lageret.

Det sidste kan mamut faktisk heller ikke, det kræver opdateringer hele siden hvis den skal være helt opdateret, og er der en model som udgår skal man selv ind og pille den fra... lidt bøvlet men bedre end det jeg har nu...

En simple ting som en rest ordre kan Dinero som jeg forstår det heller ikke lave.. Det er dog en mindre ting som jeg kan leve med hvis det er...

Jeg overvejer stadig Dinero, men hva er der af muligheder og fremtidig muligheder med Dinero ud fra hvad jeg skal bruge...???

Hej Christian.

Tak for dit input - det vil jeg give videre :)

Vi har vores roadmap som vi holder os til :

https://dinero.dk/om-dinero/roadmap/

Når API'et kommer vil det være muligt for andre at lave et lagermodul til Dinero.

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har arbejdet en del med Mamut Stellar i forbindelse med lager styring, ordre oprettelse mv. på mit gamle arbejde. Programmet har vildt mange funktioner, som det lige tager lidt tid at komme ind i, men når først man får en ide om hvordan det virker, er det et super program. Kan utroligt meget.

Der er bare et stort MEN... deres support... de gange jeg har haft brug for dem, har de virket total ligeglade, uforstående og til tider uvidende om deres eget program, hvilket er en skam, for det er virkeligt et godt produkt de har. (Nu kan det være at det skyldes der hvor jeg arbejdede - Chefen havde nemlig en vane med at råbe meget højt af alle når han blev sur, kan være det har påvirket den service vi har fået, det er dog stadig ikke i orden)

men som du også selv siger, en dyr løsning :)

det var mine input :)

vh

//pete45

Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tusind tak for svaret.

Det er jo Visma der ejer Mamut nu, og derfor har de høret en flok konsulenter til at tage sig af salget og support. Jeg fik at vide at selve Mamut kun yder teknisk support... I begrænset omfang, ingen oplæring... Det star konsulenten så for til 950kr + moms pr time... så taksameteret løber jo...

Var der noget ved Mamut du synes bare ikke fungere???

Håber flere vil dele deres erfaringer... evt også med andre programmer som kan det jeg ønsker...

Mvh

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lidt da,

Nu ved jeg ikke om det kun er dig, eller om der kommer flere bruger på? For der har Mamut en enkel svaghed. Hvis man uheldigvis tilgår den samme fil fra 2 computer, på samme tid ... ja så låser den ganske enkelt filen, og så skal supporten ind over for at låse filen op igen.

Til det jeg brugte Mamut til virkede det ganske fint, der kunne dog godt være problemer med lagerstyringsdelen, men det tror jeg skyldes at programmet var brugt forkert i over 10 år, der hvor jeg var. Når jeg så satte lagerstyring til, var det altså ikke alle der var forstående overfor, at tingene nu virkede på en anden måde (der i blandt chefen, som vil have lagerstyring, men vi måtte ikke ændre på noget ...johhhh svært :)   )

Et godt, men dyrt program, der hvis det bliver brugt ordenligt, kan hjælpe meget til med lager og økonomistyring. (Vores bogholder var sindssyg glad da jeg satte Mamut op til at håndtere varekøb, super let for hende at fakturaer og tjekke tal m.v.)

Som sagt var den support jeg oplevede det værste ved programmet.

:)

vh

// pete45

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)