Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En partner med evt. kapital

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner der er interesseret i at starte noget op. Jeg selv har flere idéer som jeg helt klart ser potentiale i og som kan videreudvikles til noget godt og stort.

- Personen skal gerne være aktiv i projektet og må gerne komme med andre idéer.

- Komme med forbedringer undervejs osv. EVT. investere i projektet. (Kapital). 

Selve idéen:

Når familien tager på stranden her om lidt, så er det sådan at man gerne vil tage sin mobiltelefon med og selvfølgelig også ens pung. Men hvordan skal man sørge for at ens ting IKKE bliver stjålet? Det er sådan at man har købt en lille trekantskegle som er spids, hvori man kan indsætte diverse ting man nu har med. Når man så har gjort det så graver man et lille hul hvor man kan sætte keglen i. Så kan folk så snakke og gøre hvad de har lyst til uden at der sker noget. 

Skriv gerne til min indbakke. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu håber jeg du har patent på denne ide. Synes den lyder fantastik.

Spec. hvis der er en acryl plade og og skovl med et kabel som ikke lige kan klippes over så man ikke kan lige løbe med indholdet har hørt om personer som har siddet på pung i Brasilien og har mistet alt.

Det som jeg synes der mangler i dit indlæg er hvad kan du komme med. Er det en ide og så skal andre komme med alt andet.

Så tror jeg du kommer længst med at sælge din  ide til en plast producent og får noget royalty pr. solgt enhed eller 50.000 for hele din ide og så finde næste ide.

Bare min mening.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Nu håber jeg du har patent på denne ide. Synes den lyder fantastik.

Spec. hvis der er en acryl plade og og skovl med et kabel som ikke lige kan klippes over så man ikke kan lige løbe med indholdet har hørt om personer som har siddet på pung i Brasilien og har mistet alt.

Det som jeg synes der mangler i dit indlæg er hvad kan du komme med. Er det en ide og så skal andre komme med alt andet.

Så tror jeg du kommer længst med at sælge din  ide til en plast producent og får noget royalty pr. solgt enhed eller 50.000 for hele din ide og så finde næste ide.

Bare min mening.

Produktet findes allerede, jeg tror hans planer er at vidersælge det på det danske marked.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej, tænkt at folk allerede har kommet med en sådan idé. :(!

Men altså hvad kan jeg med denne idé? Kan jeg sælge den videre måske eller?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem vil du dog sælge den til, når produktet allerede findes ? - Så skal du trods alt levere noget nyt kontra det eksisterende markedet, samt se på om de evt har patenter osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Andi90

Måske kunne du udvikle ideen ? Hvis en tyv ser at du graver den ned er den jo på ingenmåde sikker når du er ude i vandet, så måske skulle du i stedet vidreudvikle ideen med f.eks en eller anden form for tyverialam :)

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det havde jeg faktisk også oppe og vende. 

Men når jeg så til sidst kommer med en forbedring - hvad så? Hvad skal der så ske? 

- Altså skal jeg finde en der vil investere i det. 

- Eller skal jeg sælge den? 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv f.eks. at google "beach safe" og se, hvor mange forskellige modeller af sådan en sikkerhedsbeholder, der allerede findes.

Sig til dig selv, at ideen er god, men der var altså andre, der har tænkt på det samme...

Men nu er din hjerne klar til at få en ny ide! Hvis du er en idemand, en opfinder, så kommer der nok snart et nyt koncept, du kan prøve at gå videre med.

Men første regel må altid være, at undersøge grundigt, om der findes et lignende produkt allerede.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)