Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super billig reklame?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i dejlige mennesker.

Dette er ikke så meget et tilbud, som det er et spørgsmål, men jeg ville lige lægge det herinde i tilfælde af at nogen skulle have interesse alligevel.

På Lookingforplayer.com er jeg ved at udbygge funktionaliteten af hjemmesiden for at pleje mine besøgendes behov for underholdning og i den forbindelse har jeg lavet skrabelodder, som de kan sidde og hygge sig med.

Jeg går 100% ind for at give til mine besøgende, og jeg vil rigtig gerne at de kan vinde ting via skrabelodderne. Men indtjeningen på hjemmesiden er ikke til at jeg kan tage pengene fra egen lomme.

Derfor overvejede jeg at tilbyde reklamepladser tilsvarende i pris til de produkter, jeg ønsker at give væk.

Der er gået meget arbejde ind i skrabelodderne og i bund og grund munder det ud i at en reklameplads ville koste ca 55 øre per 1000 visninger.
Der vil blive vist 2 reklamer både over og under skrabeloddet så i sidste ende koster det faktisk kun  27,5 øre. Men lad os holde os til 55 øre per 1000 visning. 

Mine besøgende er generelt mellem 16-32 år og har de interesser som personer i den alder nu engang har. Tilfælles har de dog en god interesse i multiplayer spil og spil generelt.

Mit spørgsmål er om 55 øre per 1000 visninger af to bannere er noget man med god samvittighed kan tilbyde til en der ønsker billig reklame?  

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Rasmussen:
Mit spørgsmål er om 55 øre per 1000 visninger af to bannere er noget man med god samvittighed kan tilbyde til en der ønsker billig reklame?

 Ja - det er en billig mulighed for noget promovering... :)

Jeg kan da godt nappe noget plads, når du kommer dertil.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er for vild Jesper, mange tak.

Har du en mail eller Skype jeg kan tilføje, så vil jeg med glæde tage kontakt til dig når det er testet igennem og klar til launch.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper at sliknet.dk

Go weekend

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

jesper at sliknet.dk

Go weekend

 


Du hører fra mig Jesper.

Tak og god weekend til dig også.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen jeg ved ikke om jeg misforstår...dine skrabelodder som du vil tilbyde reklame på er online ikke sandt? Og du vil tilbyde et top og et bund banner? I så fald er 55øre alt for billigt...jeg tror google betaler i nærheden af 1$ per 1000 views...

Prøv at kig på amino priser, ved godt du ikke kan opnå det samme som amino, men amino tager 80kr. for 1000 views - men det er nok urelistisk for de fleste.

Jeg tror jeg ville satse på google, men ellers vil jeg (når min programmør kommer tilbage efter langt sygdomsforløb), undersøge markedet lidt bedre til gavn for alle. Husk dog at I nok ikke er enige om hvornår der falder betaling, pay per view kræver ofte mere end 15-20sekunders view før det registreres. 

Prøv evt. at spørg mig om et par måneder, så kan jeg måske øge din omsætning yderligere...men jeg lover intet.

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er tror jeg også godt vi kan lave en aftale. Det er win14me.com, det drejer sig om, så målgruppen er relevant. 

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for informationen Mr. A.

Ja mine skrabelodder er online og reklamerne vil blive vist over og under skrabeloddet.


Jeg kan se at det ville være tiltalende at hæve prisen, men jeg ønsker ikke en fortjeneste i forbindelse med skrabelodderne jeg vil give mine besøgende underholdning og en god gave til den heldige.

Hvis du føler at 55 øre er alt for billigt, så er mit mål opnået. 
 

Jeg giver glædeligt billig omtale til en virksomhed, der støtter mine brugere.

Mit mål er at skabe en hjemmeside med goodwill og en sund community.

Hvis jeg kan leve af det er det kun en bonus.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Armen hvor er det fedt at høre.

Rigtig fedt koncept multijuice, jeg tror at målgruppen passer rigtig godt.

Smid mig en privat besked med Skype eller mail, så tager jeg fat i dig lige så snart vi er klar.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres positive private beskeder. Der er plads til en del flere hvis der stadig er nogen der her interesse.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)