Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giveaway på facebook fra Nimacarcare.dk hjælp.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino'er

jeg er gået i luften med min webshop. Jeg arbejder derfor på at få nogle besøgende til min side, jeg har kørt lidt adwords og linkbuildning på relevante forums osv. men overvejer at lave en giveaway på facebook, for at se om det kunne give en del trafik. nogle der har erfaringer med det og ved hvordan man bør udforme sådan en kampagne? Min facebook side er stadig under opbygning og har derfor ingen likes pt. (bliver lanceret idag) 

Nogle gode forslag? 

Vh Nicolai

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg afholder tit give aways på mine sider også, og det bedste man kan gøre et at evt. tage et billede af produktet og dig så man kan se det er legit. Det hjælper nemlig på troværdigheden når de kan se du er med på billedet.

Og så er der reglerne.

"

  • Man må ikke påkræve at deltagerne deler konkurrencen på egen eller venners tidslinjer
  • Man må ikke give deltagerne “ekstra lodder” for at dele konkurrencen
  • Man må ikke påkræve at deltagerne tagger sig selv eller venner på et billede
  • Det skal gøres tydeligt, at Facebook ikke har noget med konkurrencen at gøre
  • Man skal overholde de regler for markedsføring, som er gældende i sit eget land
  • Man må gerne påkræve at deltagerne liker opslaget eller en Facebookside
  • Man må gerne påkræve at deltagerne kommenterer på opslaget
  • Konkurrencer kan med fordel udskrives med en applikation, men det er ikke et krav
Håber det hjalp lidt.
Mvh
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for input, meget brugbart :) 

Er det ulovligt at kræve at siden bliver delt? 

Vh Nicolai

Tilmeldt 21. May 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Beautyliciouz Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

gejs:

tak for input, meget brugbart :) 

Er det ulovligt at kræve at siden bliver delt? 

Vh Nicolai

Ja, du må ikke kræve at siden bliver delt eller love dine deltagere ekstra ved at de deler din side, men du må gerne opfordre dem til at dele den og de så gør det fordi de har lyst :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)