Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navision intergration -> magento

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Heey Amino.

Jeg har længe selv arbejdet med Prestashop og e-conomic intergeret løsninger i en webshop, her koster et modul 1.000-2.000kr.- 
Også kan det utroligt mange ting, frem og tilbage mellem de forskellige systemet. fx sync produkter, priser, varelager,  ordre og så meget andet.

Men når vi snakker Navision intergrationer, har jeg indtil nu fået priser på omkring 60.000kr.- for tilsvarende løsninger.

Hvordan kan det være at det koster så mange penge at få tilsvarende funktioner til Navision. ??

En anden ting er også, at jeg mangler en partner til at levere vores navision løsning.  

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cassim

En af de grundlæggende forskelle er. at når du har lavet en integration til et af online systemerne som e-conomic eller Dinero, så har du lavet noget der passer til samtlige kunder på de systemer.

Kunderne på Navision, C5 og lignende er langt mere fragmenterede og spredt på mange versioner, så der vil ofte være tale om mere individuelle løsninger (læs: færre til at betale). Dette sammenholdt med en anden kompleksitet i f.eks Navision og en anden konsulentkultur omkring det, gør at der er tale om de meget markante prisforskelle.

Er du et stort firma kan man måske leve med disse, men for en række mindre firmaer der har valgt Navision kan det være et væsentligt problem for deres udvikling.

Af selv samme årsag konverterer vi dagligt regnskaber fra C5 og Navision til e-conomic, hvor integrationer og tillægs løsninger findes i stort antal og til rimelig priser. 

Med venlig hilsen

Niels Anker Johnsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

E-conomic er et standardsystem, som man ikke kan få lavet ændringer til. Det betyder at man som udvikler kan lave en standard integration der vil virke til alle e-conomic-kunder, da alle har den samme version uden specialtilpasninger. Samtidig er der en let måde at få adgang til systemet på, hvor du som ejer selv kan generere den nødvendige API-token. Desto færre der skal involveres desto mindre arbejde med koordinering.

Med Navision skal det koordineres med dem der hoster Navision løsningen og dem der har lavet den. Afhængig af version skal der så sættes Webservices op eller et NAS til udlæsning af flade filer. Der skal oprettes en bruger så man kan få adgang til installationen. Først derefter kan man gå i gang med selve arbejdet.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på 61711815. Vi har en Navisionpartner som vi har lavet ~10 integrationer til, og derfor har en standardløsning der kan komme langt under de priser du nævner. Afhængig af hvad du har brug for, kan de selvfølgelig få behov for at tilpasse din installation i en grad at vi igen er ude i kundespecifik udvikling.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)