Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave nyt website - På forkant med SEO

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

I morgen skal jeg mødes med ham, der skal designe mit firmas nye website. Desværre har jeg mange gange oplevet, at webdesignere ikke har så meget styr på SEO, og derfor kunne jeg godt tænke mig, at jeg selv kunne byde lidt ind i forhold til, hvad der skal fokuseres på.

Jeg vil derfor høre her på Amino, om der er nogen af jer, der har links til gode guides/blogs m.m., der fortæller lidt om, hvad man skal være opmærksom på rent SEO-mæssigt, når man skal lave et nyt website. Jeg vil meget gerne være på forkant med SEO, da jeg helst vil undgå at skulle bruge penge på at rette sitet til bagefter, fordi det ikke er SEO optimeret til at starte med.

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey NinjaPower,

Jeg har ikke super meget forstand på SEO, men denne video giver en meget god forståelse af konceptet: 

 - Ved ikke om det overhovedet hjælper dig, men det gav da mig en forståelse for, hvad søgemaskinerne egentligt går efter (helt overfladisk selvfølgelig). 

Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Mikkel. Jeg har dog allerede set den video før :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs bogen SEO LEX af Thomas Rosenstand - den vil hjælpe dig rigtig meget :-)

Dbh,
/Jakob 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke selv er helt skarp på hvad SEO egentlig er for en størrelse -

Så vil jeg foreslå dig (Alt efter hvad dit budget er for at få udviklet din nye hjemmeside) at du eventuelt får en SEO fyr med indover, frem for at lige hurtigt fange nogle ting op på nettet :)

Det som vil ske, hvis du nu kommer i morgen efter at have læst lidt om hvad SEO er for noget - Så siger du til designer Børge "Hvordan med page titles" - Hvortil Designer Børge svare "Det er der bare helt styr på, vi får lavet nogle flotte gennemgående titler og overskrifter på dine sider"

Og hvor meget klogere var du så ?

Men uanset hvor meget du kan byde ind med - Så kræver det stadig at designer og kode-haj har styr på sin basale SEO.
Hvis murstenene ikke er lagt ordenligt, så nytter det ikke noget at du maler taget blåt :) 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så find da nogle webgutter der har forstand på SEO samtidig :) no offence...
Firstmade i Århus C ex. 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden du kun har til i morgen, så læs denne (let forståelige og virkelig gode) guide. Så kan du have et basalt kendskab og skrive de vigtigste punkter ned som din hjemmeside skal indeholde.

Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de gode svar :)

Jeg har allerede en basal forståelse for SEO, men jeg synes bare hele tiden, at jeg finder nye ting, som jeg skal være opmærksom på.

Man kunne vel godt forestille sig, at der var en guide eller et infogram et sted på nettet over, hvad man skal være opmærksom på, men jeg har bare ikke fundet det endnu :)

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek den guide jeg linker til lidt længere oppe - den kommer du rigtig langt med! (-:

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)