Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18 selskaber med vækst på $100 mio

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ganske få selskaber - i hvilken som helst branche - der kan berette om en omsætnings-fremgang på mere end 100 millioner (dollars!) på et år. Ikke desto mindre kan 18 selskaber indenfor direkte salg (Network Marketing) være stolte: I 2013 voksede de hver især med mere end $100 millioner i omsætning

Det er der flere forklaringer på - men en stonecold fact: der er et kæmpe marked at erobre. Store muligheder.

Læs mere om de 18 selskaber her:

Direct Selling News - 100 million growth club


Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu et bevis på at MLM som en af de få brancher / professioner fungerer lige så godt i krisetider som i vækst tider.......

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Ligesom alkohol, våben og gambling :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Ligesom alkohol, våben og gambling :-)

Typisk Lundsby - altid med negative briller på. Cool

Hvorfor ikke nævne Lægemiddelindustrien, Advokatbranchen og Serviceindustrien som også har oplevet fremgang i krisen. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Typisk Lundsby - altid med negative briller på. Cool

Jeg syntes nu det er forkert at kalde dem negative briller, for det første er kun MLM de er negative overfor, og det er ud fra en premise om at alle mennesker fortjener bedre end, at blive lokket med i MLM. Det er vi selvfølgeligt uenige om, så jeg kan godt se at nok ser negativt ud med det par øjne du render rundt med. Men objektivt set er der næppe belæg for at kalde det negativt.

For det andet så kostede det noget tid, men jeg har endeligt fået lavet dem om til kontaktlinser, hvilket er meget mere praktisk når man skal dyrke sport etc.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
for det første er kun MLM de er negative overfor

Du siger jeg er forkert på den - men giver mig ret.

Lundsby:
Men objektivt set er der næppe belæg for at kalde det negativt.

Du laver en subjektiv vurdering, men kalder den objektiv. 

Måske er det noget andet end dine briller/kontaktlinser der skal justeres? Wink

Men vi er da helt enige om, at ingen fortjener at blive lokket til noget, lige meget om vi taler MLM, SEO, IT, B2B, B2C - eller nogen af alle de andre fine forkortelser. ;-)

Så hvorfor jeg lige skal have en sviner, der antyder, at jeg går ind for snyd, forstår jeg ikke?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nåh, men der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg ikke finder MLM særlig godt.
jeg håber at det bliver forbudt da det økonomisk set er helt til hundene.
Den første der nævner at det bare er udbud og efterspørgsel der styrer, får et los i kuglerne af mig og et gratis kursus i markedskræfter og markeder med imperfektioner.

Det man gør er at love folk at de kan tjene styrtende med penge ved at arbejde lidt hjemmefra. Det er da også tænkeligt at at enkelte vil tjene penge på det. Men hvis jeg lige hurtigt skal gennemgå deres produkter, så er det at sælge LORT. !

Og ingen mod argumenterne kommer så nej, det er fordi modellen er sygt ineffektiv. De fleste argumenter er næsten ord-for-ord hentet ud af salgstalerne som er ens for næsten ALLE MLM's. Det er altid din egen skyld hvis du ikke bliver rig.
Det ER en helt vild dårlig forretning. Det ER en meget dårlig jobide, og du KAN ikke tjene penge ved bare at sælge den vare de udbyder. Det er 100% sikkert og dokumenteret.

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Bo Larsen:

Nåh, men der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg ikke finder MLM særlig godt.
jeg håber at det bliver forbudt da det økonomisk set er helt til hundene.
Den første der nævner at det bare er udbud og efterspørgsel der styrer, får et los i kuglerne af mig og et gratis kursus i markedskræfter og markeder med imperfektioner.

Det man gør er at love folk at de kan tjene styrtende med penge ved at arbejde lidt hjemmefra. Det er da også tænkeligt at at enkelte vil tjene penge på det. Men hvis jeg lige hurtigt skal gennemgå deres produkter, så er det at sælge LORT. !

Og ingen mod argumenterne kommer så nej, det er fordi modellen er sygt ineffektiv. De fleste argumenter er næsten ord-for-ord hentet ud af salgstalerne som er ens for næsten ALLE MLM's. Det er altid din egen skyld hvis du ikke bliver rig.
Det ER en helt vild dårlig forretning. Det ER en meget dårlig jobide, og du KAN ikke tjene penge ved bare at sælge den vare de udbyder. Det er 100% sikkert og dokumenteret.

wow det er naturligvis også bankers  fejl hvis man ikke kan klare sig I en tømre forretning ikke ? For det er naturligvis aldrig tømremesterens egen skyld vel ?

Er du sød at fremoægge den documentation som påstår at have for at man ikke kan tjene penge på bare at sælge MLM produkter ? 

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Der er en ting tilfælles for 95% af alle MLM tiltag her i Danmark: De er fulde af løgn og kamouflerede og udokumenterede påstande fra den dag du bliver kontaktet til den dag du sidder i fælden osv. Og de har intet imod at du lyver ligeså meget selv (off the record oc.), bare du leverer føde til pyramiden i form af nye "sælgere".

Hvis du som firmaejer har et reelt produkt og interesse i et godt omdømme er MLM ikke interessant overhovedet på nær nogle få konstruktioner af firmaer som griber det mere markedsorienteret og omdømmebeskyttende an og som på trods af MLM har acceptable vilkår for deres sælgere.
Hvem ved deres fulde fem ville sætte en flok random danskere med ingen eller minimal træning og som du reelt ingen kontrol har over og hvor du ingen indsigt har i hvad disse siger til "dine" kunder... til at repræsentere deres firma/produkt år efter år efter år. Altså medmindre deres omdømme i den almindelige befolkning er underordnet.

(jeg ved godt at ovenstående er firkantet, generaliserende og påstående, I really dont care ^^ . Og mens vi nu er igang sender jeg lige en tyk F-finger til hovedparten af Dk´s "telefonsælgerfirmaer")...Same same ... :)

Mlm lokker svage sjæle og lykkerider der tror de kan scorer kassen på minimal arbejde. Så heller køb en is cykel og sælg dine is på stranden det er langt mere respektfuld + du har lang større chance for at tjene penge..

Over and out, jeg fik luft for min holdning, ha en hjertelig go sommer :)       

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Bo Larsen:

Der er en ting tilfælles for 95% af alle MLM tiltag her i Danmark: De er fulde af løgn og kamouflerede og udokumenterede påstande fra den dag du bliver kontaktet til den dag du sidder i fælden osv. Og de har intet imod at du lyver ligeså meget selv (off the record oc.), bare du leverer føde til pyramiden i form af nye "sælgere".

Hvis du som firmaejer har et reelt produkt og interesse i et godt omdømme er MLM ikke interessant overhovedet på nær nogle få konstruktioner af firmaer som griber det mere markedsorienteret og omdømmebeskyttende an og som på trods af MLM har acceptable vilkår for deres sælgere.
Hvem ved deres fulde fem ville sætte en flok random danskere med ingen eller minimal træning og som du reelt ingen kontrol har over og hvor du ingen indsigt har i hvad disse siger til "dine" kunder... til at repræsentere deres firma/produkt år efter år efter år. Altså medmindre deres omdømme i den almindelige befolkning er underordnet.

(jeg ved godt at ovenstående er firkantet, generaliserende og påstående, I really dont care ^^ . Og mens vi nu er igang sender jeg lige en tyk F-finger til hovedparten af Dk´s "telefonsælgerfirmaer")...Same same ... :)

Mlm lokker svage sjæle og lykkerider der tror de kan scorer kassen på minimal arbejde. Så heller køb en is cykel og sælg dine is på stranden det er langt mere respektfuld + du har lang større chance for at tjene penge..

Over and out, jeg fik luft for min holdning, ha en hjertelig go sommer :)       

 

det er jo en uoplyst holdning basseret på uviddenhed og leveret med en god portion arrogance og opblæsthed fordi at du tror det giver dig authoritet. Du sagde at du havde documentation for dine påstande, jeg bad dig fremlægge dem - det har du så ikke gjort du lukker bare mere varm lidt ud af din ballon.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)