Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meldt til e-mærket af en Amino

Side 8 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 12:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ok en moderator der sidder og anmelder brugerne, istedet for at kontakte i en direkte besked. 

Der hoppede kæden af for mig, ser man en af vores kollegaer herindefra lave en fejl, håber jeg da vi tager direkte kontakt.

Troede det er i Martins ånd at vi skulle hjælpe hinanden.

Golfhouse

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 12:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 6 person

Fuldstændig latterlig og nævenyttig anmeldelse efter min mening.

For det første så har E-mærket uden tvivl længe inden anmeldelsen, vidst at deres E blev brugt i logoet, regn ikke med at E-mærkets navn nævnes på nettet uden de opdager det Wink, men de har da været fuldstændig ligeglade. E-mærket elsker at få deres logo vist og sålænge butikken betaler et klækkeligt beløb til deres kasse hvert år, så finder de sig i meget. Nu er der så en nævenyttig sjæl der har valgt at henvende sig til E-mærket og så har de vel tænkt at de var nødt til at henvende sig til butikken.

Og hvor er det dog plat at der så er så mange af jer der lige skal benytte lejligheden til at svine webshoppens design til nu hvor i alligevel er igang. Det har jo intet med sagen at gøre. Jeg har selv en "oldfasion" webshop, og kære venner, smart design er ikke alt, overskueligt produktudvalg, nem handel, rigtige priser og god kundeservice kommer for mange først, og så vidt jeg kan se er www.billigemballage.dk godt med på de punkter, så jeg er sikker på de lever fint, imens i andre ikke kan forstå at kunderne ikke handler på jeres dukkefint designede Magento shops Smile

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

nu har jge lige skimtet hele emnet igennem...

og sorry to say men for mig virker det ikke som om at trådopretter har forstået at han har gjort noget forkert... det virker lidt mere som om han gør lidt grin med det og synes at dem der mener han har gjort noget forkert er lige til den gode side...!

men helt ærligt... jeg tror ikke et sekund på at det logo har sneget sig derind ved en fejl.... det er for nemt at lave den "fejl" som rent faktisk kan betyde rigtigt meget og så når man bliver taget i det sige... ej det vidste jeg ikke at jeg ikke måtte... ha ha slap nu af...

vi er nogen der faktisk betaler mange penge for at have lov til at have det logo på vores sider... præcist som med trustpilot!

og når folk misbruger det som her... så er de med til at ødelægge det for os andre... det er bare ikke okay!

personligt klikker jeg tit og ofte på trustpilot og e mærket hvis folk reklamerer med det på deres side for at se om de betaler for det som os andre... gør de ikke det så melder jeg dem hellere end gerne!

e-mærket og trustpiloit er en vare som alt andet.... og bruger man en vare skal man også betale for den!

samtidig er e-mærket jo også en form for sikkerheds anordning... som jo bliver ødelagt hvis hvem som helst bare kan pynte sig med lånte fjer!

jeg forstår slet ikke at trådopretter ikke er mere undskyldende og trækker noget meget mere i land end han gør... han virker nærmest ligeglad...

jeg synes det at bruge et logo som e-mærket i ens logo er helt helt helt helt helt hen i hegnet og jeg ville være så død flov hvis det var mig der havde gjort det...!

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 12:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jens petersen:
nu har jge lige skimtet hele emnet igennem...

Inden du en anden gang spilder din tid med at skrive så langt et indlæg synes jeg du skulle gøre dig selv og os andre den tjeneste ikke blot at "skimte emnet igennem", sådan at du i det mindste får de vigtigste fakta med, f.eks. at denne webshop rent faktisk HAR ret til og betaler for at vise E-mærket Wink

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Peter Larsen(golfhouse):
Troede det er i Martins ånd at vi skulle hjælpe hinanden.


Og hvis der er nogen, der jævnligt kommer med kvalificeret hjælp til folk spørgsmål herinde - så er det omtalte moderator! Smile

Så hvis nogen mener moderator har lavet fejl - så må den efterspurgte overbærenhed vel også gå den anden vej?!  Smile 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 13:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har så bestemt set at vi har gjort noget forkert. Når der er så mange Amino'er der kan se så hårdt på det vi har gjort, og mener at det ligefrem er nødvendig at melde os for det... Ja så må vi jo virkelig have gjort noget forkert. Tag ikke fejl af det, det er vi så udemærket klar over.

Det kommer bare i den grad bag på os at så mange syntes det er så slemt Vi har brugt "e" mærkets logo til at udskifte et E i vores navn i topbanner. Det er hvad vi har gjort. Vi er e mærkede så vi har ikke sat det på uden at blive godkendt først. Kigger man rundt omkring på nettet for at se hvordan deres logo bliver brugt, kan man se at andre skifter farve eller baggrund på logo'et for at få det til at passe ind i deres design. Jeg tør dog ikke lige bringe nogen eksempler her, da jeg ikke vil være skyld i at de bliver anmeldt :-)

Men tage ikke fejl.... når så mange Amino'er kan blive så sure over hvor vi har placeret e-handels logoet... Så er vi jo nok klar over at den er ravruskende gal...

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Larsen(golfhouse):

Ok en moderator der sidder og anmelder brugerne, istedet for at kontakte i en direkte besked. 

Der hoppede kæden af for mig, ser man en af vores kollegaer herindefra lave en fejl, håber jeg da vi tager direkte kontakt.

Kan kun give dig ret. Og når så omtalte moderator ingen gang har fejet for sin egen dør først, så er det da helt til grin.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ville have slettet mit indlæg... men kan ikke gøre det... ej heller rette i det...

men vil lige sige undskyld! havde ikke fået med at du var betalende e mærke kunde... det ændrer det hele for mig!!!!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Uldal:
CE mærkning er et sikkerhedsstempel (som e mærket)

Nej, nej, nej, det er det ikke. CE sikrer at du ikke køber produkter der er potentielt livsfarlige for dig og din familie, hvor e-mærket udelukkende har sikret at shopejer har skrevet alt det nødvendige, og især alt det unødvendige på sin shop og i ordrebekræftelser. e-mærket sikrer dig ikke mod at shoppen svindler, men når en shop har gjort det tilpas mange gange, mister de retten til at bruge logoet. Der er en væsentlig forskel på de to ting.

Derudover betaler trådstarter i dyre domme for at bruge logoet. Shoppen er godkendt, så den overholder alle de oplysningskrav der skal til, for at gøre brug af logoet. Så det eneste han har gjort forkert, er at "placere det forkert".

Så lad os lige slå koldt vand i blodet, inden vi kræver shopejeren fængslet, lynchet, sat i gabestok og hvad vi ellers kan finde på.

Han har begået en fejl, og den bliver nu rettet. Omend modvilligt, og ikke uden råb og skrig, men den bliver dog rettet. Så i løbet af næste uge er logoet rykket et par cm. til højre (eller hvor det nu bliver placeret), og alle kan leve videre, velvidende at retfærdigheden til sidst endte med at sejre :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Uldal:
CE mærkning er et sikkerhedsstempel (som e mærket)

Nej, nej, nej, det er det ikke. CE sikrer at du ikke køber produkter der er potentielt livsfarlige for dig og din familie, hvor e-mærket udelukkende har sikret at shopejer har skrevet alt det nødvendige, og i.....


I stedet for alle de "det ved jeg det ved jeg - tror jeg nok ...." - så check dog for f... på google og se om der ikke er en instans de har beskrevet hvad er hvad.

http://www.sik.dk/Virksomhed/Produktsikkerhed-for-fagfolk/Maerkning-af-produkter/Hvad-er-CE-Maerkning og så til tider kan man være heldig at finde vand direkte ved kilden.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 8 ud af 10 (91 indlæg)