Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pretty urls og Google

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil give point i form af at du kan have nogle søgeord i url. I dit eksempel så kan linket til siden indeholde paste vegatrisk og du kan også have en overskrift på siden i h1 med det samme.. det giver et ekstra boost i dit SEO. men det er noget du burde have tænkt ind allerede inden du starter. Der er mange der bagefter siger "oh... det der seo må jeg lige have med" når de allerede ER i luften :)

Men du skal også tænke på at du så skal lave en 301 redirect fra den gamle url til den nye. ellers mister du alt du har på søgningerne.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Der er mange der bagefter siger "oh... det der seo må jeg lige have med" når de allerede ER i luften :)

Præcis. Lavede siden som mit første projekt for at lærer at programmerer og havde slet ikke tænkt så langt:-D

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Både ja og nej, men primært nej.

Se videoen på denne side, for lidt mere information: http://searchengineland.com/googles-matt-cutts-on-keywords-in-the-url-16976

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Både ja og nej, men primært nej.

Se videoen på denne side, for lidt mere information: http://searchengineland.com/googles-matt-cutts-on-keywords-in-the-url-16976

Ok, så kunne det måske godt virke som at det ikke var noget jeg skulle bruge tid på, da det vil være et stort arbejde at få bygget op og hvis det så ikke giver det store.

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg nu besluttede mig for at på et tidspunkt at lave pretty urls, skal jeg så også fjerne .php fra fx. hovedretter, så url bliver www.su-mad.dk/hovedretter istedet for www.su-mad.dk/hovedretter.php, eller er det ligemeget?

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Baran:
Hvis jeg nu besluttede mig for at på et tidspunkt at lave pretty urls, skal jeg så også fjerne .php fra fx. hovedretter, så url bliver www.su-mad.dk/hovedretter istedet for www.su-mad.dk/hovedretter.php, eller er det ligemeget?

Jeg håber lidt der måske er en der sidder med svaret til dette spørgsmål, da jeg ikke er mange dage for at lægge den nye version live:-)

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Det er en god ide.

Du skal huske at beskytte mod mysql injection. Lige nu kan man uden det store besvær slette data fra din database gennem din url.

Skyld dig at få det fikset.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Gerdes:
Du skal huske at beskytte mod mysql injection. Lige nu kan man uden det store besvær slette data fra din database gennem din url.

Hej Christian, tak:-) På den side kører jeg med PDO så det er ikke noget problem. Skal selvfølgelig lige have det rettet på den gamle side:-)

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt.

Det er ellers en god og flot hjemmeside, du har fået bygget op.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)