Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udnytter jeg dette til største "passive" indtægt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har opbygget et stort netværkfacebook og har pt omkring 230.000+ synes godt om i alt. Meningen er at jeg inden jeg går ud af HHX vil have opbygget en god og stabil passiv indtægt. Men er lidt i tvivl om hvad den skal baseres på...

Har tænkt på følgende:
Egen webshop
Eget website hvor der ligger videoer og jeg bliver betalt pr. view
Digitalt produkt (Dog i tvivl om hvilket??)

Jeg er bare på helt bar bund... Så hvis du kunne give mig noget input eller give mig et forslag til hvordan jeg kan udnytte mit netværk til en passiv indkomst så ville jeg vildt gerne høre fra dig endten her i kommentarene eller i en PM eller på fbreklamer@gmail.com

Håber du kan hjælpe.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom gerne med forslag til website ideer, apps, digitale produkter, alt hvad du kunne forestille dig.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Den er svær.

Jo længere du venter - desto mindre er de 230k likers værd, fordi din organiske reach falder, når tiden går.

Jo mere plat du skaffede dem desto tættere på 0 er de værd til at starte med.

For et par år siden kunne man få links ud til likers som gav afkast, men det er hårdt arbejde nu, hvor Facebook synes du skal promovere posts for at komme bredt ud.

Intet af dette er dog passivt. Langt fra. Så svaret har jeg ikke... Men det er derimod et realitycheck. Passiv indtægt findes mest i fantasien :-)

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. 

Vil du uddybe din kommentar med "Jo længere du venter - desto mindre er de 230k likers værd, fordi din organiske reach falder, når tiden går" ... :) 

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bigum:
Den er svær.

Jo længere du venter - desto mindre er de 230k likers værd, fordi din organiske reach falder, når tiden går.

Jo mere plat du skaffede dem desto tættere på 0 er de værd til at starte med.

For et par år siden kunne man få links ud til likers som gav afkast, men det er hårdt arbejde nu, hvor Facebook synes du skal promovere posts for at komme bredt ud.

Intet af dette er dog passivt. Langt fra. Så svaret har jeg ikke... Men det er derimod et realitycheck. Passiv indtægt findes mest i fantasien :-)

Jeg er ikke helt enig i alt det du skriver... :-)

1. Min organiske reach falder ikke, det er ikke noget problem for mig at smide noget op der vil blive set af ca. 100-200.000.

2. Du har ret i at jo mere plat man skaffede dem, jo mindre er de værd. Heldigvis er mine ikke "platte", så er på den sikre side... ;-)

3. Jeg har allerede nu en rimelig stabil og god passiv indkomst, men som jeg sagde ønsker jeg at gøre det støre.. Lige pt. ville jeg nok lede feltet på www.affiliatedm.dk men der kan jeg desværre ikke tilmelde mig, pga. jeg udelukkende har facebook sider... Så jo, passiv indkomst findes skam, og det er ikke svært at skabe en god lille indkomst. :-)

Dog forstår jeg ikke hvad du mener med realitycheck?

Mvh

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bigum:

Den er svær.

Jo længere du venter - desto mindre er de 230k likers værd, fordi din organiske reach falder, når tiden går.

Jo mere plat du skaffede dem desto tættere på 0 er de værd til at starte med.

For et par år siden kunne man få links ud til likers som gav afkast, men det er hårdt arbejde nu, hvor Facebook synes du skal promovere posts for at komme bredt ud.

Intet af dette er dog passivt. Langt fra. Så svaret har jeg ikke... Men det er derimod et realitycheck. Passiv indtægt findes mest i fantasien :-)

Som Thomas siger, så er et realitycheck et must, for Facebook er ikke en billig løsning længere og du får ikke fri adgang til at kommunikere med alle de fans. 

Jeg måbede selv i dag... knapt 1.600 likes på mit projekt... 1 opslag = 56 i reach! Jeg anser ikke Facebook som værende et seriøst medie længere... det er næsten 1.600 mennesker der har liket for at få mere info og nyheder, og så er reach faldet til under 4%. Det er folk man i dyre domme har sørget for har liket sin page i sin tid, og midt i kampens hede skifter Facebook så taktik og kræver endnu mere betaling for at nå de samme personer igen.

Ligesom Boost funktionen straks er at finde på ens opslag, hivs jeg skulle fremvise mit opslag fra i dag til mine 1.600 likes, kræver Facebook sig betalt med omkring 800-1.108 kr. - altså vel og mærke for at kommunikere med mine egne "fans".

Så nej intet passivt over den del af projektet, på ingen måder! Det er nok en af de dyreste kanaler man kan anvende efterhånden. Man skal ud i halv-ulovlige konkurrencer med "like, del og kommentar"  før man får effekt.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

Som Thomas siger, så er et realitycheck et must, for Facebook er ikke en billig løsning længere og du får ikke fri adgang til at kommunikere med alle de fans. 

Jeg måbede selv i dag... knapt 1.600 likes på mit projekt... 1 opslag = 56 i reach! Jeg anser ikke Facebook som værende et seriøst medie længere... det er næsten 1.600 mennesker der har liket for at få mere info og nyheder, og så er reach faldet til under 4%. Det er folk man i dyre domme har sørget for har liket sin page i sin tid, og midt i kampens hede skifter Facebook så taktik og kræver endnu mere betaling for at nå de samme personer igen.

Ligesom Boost funktionen straks er at finde på ens opslag, hivs jeg skulle fremvise mit opslag fra i dag til mine 1.600 likes, kræver Facebook sig betalt med omkring 800-1.108 kr. - altså vel og mærke for at kommunikere med mine egne "fans".

Så nej intet passivt over den del af projektet, på ingen måder! Det er nok en af de dyreste kanaler man kan anvende efterhånden. Man skal ud i halv-ulovlige konkurrencer med "like, del og kommentar"  før man får effekt.

Endnu en gang er jeg ikke enig.

Tag et kig på mit opslag: https://www.facebook.com/photo.php?v=466760006801141&set=vb.437214743089001&type=3&theater

Det er blevet set af over 200.000 mennesker, selvom jeg kun har 105.000 fans. Så jeg er nået over 200% af mine fanbase. Desuden har jeg ALDRIG brugt en øre på mine facebook sider mht. boost og købe likes via facebook eller lign. Så jo, det er skam passiv indkomst, og endda en god en af slagsen. ;-)

Og det eneste "ulovelige" du nævnte ved den konkurrence er at dele, alt andet er i orden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)