Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af web shop med og uden NETS ??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle jer, som mig, der er i fuld krig med at oprette et nyt firma, og en ny web shop - lad mig kort dele nogle af mine frustrationer !!

Er der nogen af jer der ude, som også oplever samme håbløse service hos NETS - og når de så endelig (efter ca. 3 måneder) godkender ens side til diverse betalingskort - så præsentere NETS en ny regel !!

At man SKAL indsætte kr. 25.000,00 på en permanent spærret konto i banken - pga. firmaet er ny og handler med kostbare vine ( Fra kr. 49,00 - ca. 2000,00) 

Er der nogen, som også har oplevet det ??  Tænker at det er, helt god nat !! Da det et eller andet sted, er NETS der har fat i den lange ende. De udbetaler jo først pengene til ens konto, efter 28 dage - så der er jo ikke NETS der bliver snydt. Hvis der i hele taget er nogen der bliver snydt. Men bare igen en helt igennem håbløst regelsamfund, der gør det totalt umuligt, for små iværksættere at starte et lille firma op !!!  Det skal jo helst være så besværligt som overhoved muligt !!!

Og når man så skal have oprettet en konto i banken - (egne penge) - går banken helt amok, og man skal bevarer spørgmål, om hvor mange kontante hævninger man får om året, hvilke lande, man har forretning med og meget meget mere !!! For at oprette en skide spærret konto - dybt godnat !!! 

Er det bare mig der er ved at blive gammel og gråhåret - men jeg syntes altså det er tungt !!!

Er der nogen, som har haft samme "spændende" Oplevelser med NETS - og banker ??? Eller er der nogen, som kender til alternativer til NETS ??

Hilsen den efter hånden grå håret !!! 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har ikke lige oplevet det ved nets. men så har vi tilgengæld oplevet noget lignende hos post danmark. det er til at blive godt frustreret over. Har forøvrigt også oplevet de 3 måneders ventetid hos nets. Det er ikke Danmarks hurtigste virksomhed :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)