Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en til at lave webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Fra  The Black Label Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vi er to som gerne vil have lavet en webshop. Da ingen af os har forstand på oprette en webshop, søger vi derfor en til at hjælpe os. Vi håber at nedenstående oplysninger er nok til at komme med en ca. pris, som gerne må nævnes i kommentaren. Hvis ikke oplysningerne er tilstrækkelige, så er i velkommen til at skrive en pb, eller bede om flere oplysninger.

Vi forestiller os at webshoppen benytter sig af Prestashop

Designet skal være meget simpelt og enkelt og være på ca. 15 sider i alt

Produktsortimentet er på omkring 12-20 produkter

Vi vl gerne have oprettet 3 mails konti (muligvis flere på længere sigt selvfølgelig)

Webshoppen skal kunne sættes op til Google Analytics

Være SEO optimeret

Skal kunne split teste

Derudover skal der være et betalingsmodul, hvor vi forestiller os at kunne modtage VISA & MasterCard (Muligvis gennem Euroline eller Quickpay)

Lige pt. klare vi os uden ERP system, men der skal helst være mulighed for senere hen at kunne koble siden til sådan et system.

Mvh.

Mikkel

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Er der nogen grund til at det lige præcist skal være prestashop? Vi havde tidligere en rundspørge på Amino hvor der blev spurgt hvilket shopsystem som blev anbefalet til små webshops, her var det i stor stil WooCommerce(Wordpress) som blev anbefalet. I og med det er Wordpress vil jeg også selv mene at det er meget nemmere at arbejde med - specielt hvis I også selv senere selv vil rette til i siden.

De andre ting der nævnes vil jeg mene hører ind under de basale ting på en hjemmeside, så der er vist ingen grund til at gå mere i dybden med det :)

Vi kører stadigt vores webshop tilbud til 2,995 og efter hvad du har beskrevet, så er jeg sikker på din shop vil falde under dette tilbud. Det er dog WooCommerce vi arbejder med og ikke PrestaShop. Vi kan også tilbyde PrestaShop, så bliver det bare lidt dyrere.

Hvis du vil vide mere, må du gerne skrive på hello@luevit.com eller her over privatbeskeder

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Fra  The Black Label Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luc,

Tusind tak for svar. Men nej, umiddelbart er der ikke en præcis grund til at jeg nævnte prestashop. Det var bare min vurdering udfra hvad jeg har læst, at prestashop er nemmest at gå til. Men WooCommerce (Wordpress) har også været i tankerne, og lyder bestemt også som en mulighed :)

Okay, jeg skriver nok lige til dig for at hører nærmere!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg vil meget gerne afgive dig til konkret tilbud på en webshop ud fra dine opstillede kriterier. 

Vi vil udarbejde din kommende webshop i WordPress med WooCommerce. 

Hvis du vil høre nærmere må du meget gerne smide en e-mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Jeg vil gerne høre mere specifikt ind til dine behov og ønsker, før jeg afgiver en endeligt tilbud. Dermed skaber vi det bedste forudsætningen for et potentielt samarbejde. 

Du er også mere end velkommen til at give mig et kald på 27 58 02 92 når det lyster! 

Håber at høre fra dig 

Vh. 

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Vi kører lige nu med et rigtigt godt tilbud på prestashop som er et rigtig godt valg, sender dig lige vores annonce, så kan du jo vurdere om det er noget vi skal klare for dig :)

B.H
Kim Jacobsen
Cyberdata

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Mobile Solutions i Malmö Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel 

Håber du har det godt :) 

Jeg ser du har brug for en Hjemmeside. Det du er intresseret om, kan vi hjælpe dig med dette. Vi bygger nye hjemmesider som er SEO optimering , ved hjælper til med de nuværende hjemmesider samt webshop hvis det behøves. 

Vi arbejder dermed Google Adwords

Du er velkommen til at besøge vores hjemmeside som er : 

www.mbsimalmo.se 

du er hermed meget velkommen til kontake os, og vi skal nok hjælpe dig . 

Du må havde en god dag 

Hilsen Wallaa 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Fra  The Black Label Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar alle sammen! Det er fornemt med diverse tilbud. Dog har vi fundet det vi leder efter. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Hvad tænker du omkring systemet shopify? Er det et system, som I vil godkende?

Venlig hilsen

Christian Gerdes

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Fra  The Black Label Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Som sådan, så tror jeg egentlig også at Shoptify kunne være et udmærket system.
Dog har vi fundet en til at lave hjemmesiden for os :-)

Med venlig hilsen
Mikkel 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i Jakob fra Firstmade, rigtig god mand til opgaven.
R.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)