Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce. Login før køb af produkter. Hjælp!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har overtaget et projekt fra en kollega, der har fået en hjemmeside designet af Awork.dk. Siden fungerer nu ved at den kræver, at kunden logger ind eller registrere sig, inden kunden kan købe online. Dette vil jeg gerne have ændret således, at kunden ikke behøver at logge ind eller registrere sig inden køb. Hvordan gør jeg det? Er det ikke bare et flueben et sted?

Tak på forhånd!

Mvh
Casper

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep - det er et flueben et sted. Gå ind under WooCommerce > Indstillinger > Checkout > Sæt flueben i "Aktiver gæste checkout" og så er du færdig! 

God dag! 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Mads! Tak for det hurtige svar.

Ved du om det også gælder ePay løsninger?
Awork der har designet siden har af en eller anden årsag været inde og rode i funktionsfilerne (php filerne) for at få det til at virke således, at kunden skal logge ind inden køb. Jeg synes det lød mærkeligt, men det har måske noget at gøre med, at de har oprettet løsningen med ePay? Eller gør det ingen forskel?

//Casper 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må jeg desværre melde pas, men der er sikkert en anden flink amino der ved det!

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

OK. Tak for din hjælp! Så håber jeg, at der er en anden, der kan svare på mit sidste spørgsmål. :)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke rigtig til at sige, da vi jo ikke ved hvad de har lavet af ændringer i php-filen.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin - Tak for dit svar.
Nej det er selvfølgelig rigtigt. Det kunne være, at alle der arbejdede med WooC, vidste at der skulle ændres i php filerne, hvis man skulle købe med ePay. :) Men det lader ikke til, at man plejer at ændre i php filerne for at få en betalingsløsning (ePay eller anden) til at virke? 

//Casper

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Normalt vil man ikke skulle pille ved php-filerne for at benytte ePay med WooCommerce. Vi har netop lavet et modul, som man kan installere - uden at rode med koder.

Men jeg kan naturligvis ikke sige dig, hvad  bureauet har lavet. Måske har de opsat en specialløsning?

Mvh.
Heine 

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Heine - Tak for dit svar.
Det var netop også det jeg tænkte. Så det undrede mig meget, at de har leget med filerne.
De har ikke lavet nogen specialløsning. De har blot skulle sikre, at man kunne købe kurser (produkter) online.

//Casper

 

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

De har dog tilføjet et område i backenden, som hedder "Courses". Som er udover det fanenblad "Products", som man får med, når man installerer WooCommerce.
Disse kurser skal kunne købes ligesom de almindelige produkter. Så hvis en kunde vælger et kursus, så kan kunden købe kurset. Trykker kunden på "køb kursus", så bliver kunden sendt til loginsiden. Logger man ind, sendes kunden videre til kurven, hvor man kan betale.
Dette loginforløb er så det, vi ønsker fjernet. Men som ifølge Awork er en større process. 

Jeg kan ikke se, at det forløb skulle kræve nogle vilde ændringer, da det blot er en korrekt shortcode eller henvisning til produktet.(?) Ligegyldigt om det er et produkt eller et kursus.

//Casper

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)