Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisornævnet - få revisorregningen ned- revisorerne er skræmte

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en revisorregning, som var langt ud over det aftalte, og havde et møde med revisoren, hvor han oplyste, at regningen skulle betales. Hvis den ikke blev betalt ville den blive sendt til incasso. Mine argumenter om at regningen kunne sendes til Foreningen af Statsautoriserede Revisorer til vurdering synes ikke at bekymre revisoren.

Dte bekymrede heller ikke revisoren, at der uomtvisteligt var lavet en række fejl i regnskabet

En fra mit netværk har netop ført en klagesag mod sin revisor i Revisornævnet. Det havde været omkostningskrævende for revisoren og han var herudover blevet idømt en bøde på kr. 50.000, selvom fejlen i realiteten var ubetydelig. Med de bøder Revisornævnet udsteder for selv ubetydelige fejl, og med de omkostninger revisorerne har på sagerne, var det rådet, at jeg bare skulle true med en revisornævnssag.

Det hjalp !

Efter kort tids drøftelse fik jeg forhandlet mig frem til et nedslag på kr 50.000 svarende til det halve af regningen. Kravet var, at jeg afstod fra at indbringe sagen for nogen instans, men først og fremmest Revisornævnet.

En god måde at forhandle på når Revisornævnet tilsyneladende skriver store bøder ud på små forseelser i modsætning til advokaterne

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)