Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmetode til webshop!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino læsere!

Jeg er igang med at starte min egen virksomhed og jeg lancerer d. 31 August.  
Jeg har naturligvis lavet en webshop, hvor kunderne har mulighed for, at købe vores produkter.

Der skal selvfølgelig sættes en betalingsmetode op på siden og vi regner med, at sælge for omkring 500-1500 kroner dagligt, er der en særlig betalingsmetode der kan anbefales?


Min webshop og domæne er købt hos UnoEuro (Bronze pakken) - Er der nogle bestemte der er bedre end andre i mit tilfælde?

Jeg har været inde og læse lidt omkring DanDomain hvor det kun koster 149 ,- at have abonnement, er denne pris fair? 

I så fald, at dette DanDomain er den bedste løsning, skal der så laves nogle tilkøb til betaligsmetoden, så som E-Dankort udvidelser, 3-D Secure udvidelser eller lignende?

Tak for forhånd! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Mine erfaringer siger mig at Unoeuro er en god løsning og jeg benytter dem også selv til flere af mine egne hjemmesider og webshops. Hvis jeg var dig ville jeg bruge quickpay, hvis service ikke er særlig dyr og så indgå en aftale med Nets. Oprettelsen er dog en smule dyr, men med jeres omsætning vil jeg ikke tro at det ville være noget problem.

Venlig hilsen

Christian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)