Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvangivelse for lukket ApS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoér

Jeg lukkede/opløste i 2013 mit ApS, og har siden lavet og indberettet årsrapport.

Nu er vi så ved næste deadline hvor jeg inden 1 juli, skal indberette selvangivelse for 2013.  Men når jeg besøger skat.dk og vil indberette selvangivelse for selskaber og fonde m.fl., for jeg denne tekst:
Det er p.t. ikke muligt at indberette selvangivelsen. Det skyldes enten at fristen er overskredet for det seneste indkomstår, eller at det nye indkomstår endnu ikke er tilgængeligt. Såfremt fristen er overskredet kan selvangivelsen indsendes til den lokale ligningsmyndighed.

Skyldes dette at jeg lukkede virksomheden den 11/12-2013 og derfor skulle den være indberettet senest den 11 juni? Eller hvad kan det mon være? 

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Indberetningfrist selskaber, dvs. alt andet end personligt ejet (og  I/S ) = 31.05.2014   Derfor.  At du har lukket og slukket d. 11.12.2013 ændrer ikke på fristen for regnskabsoplysninger angående år 2013, overordnet.  Så den skal ud på papir og med snailmail til instansen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pardon , jeg læste det som indberet til erhversstyrelsen (årsrapport), my fault ! Embarrassed

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:
Skyldes dette at jeg lukkede virksomheden den 11/12-2013 og derfor skulle den være indberettet senest den 11 juni? Eller hvad kan det mon være?

At SKAT skal have den sidste indkomstopgørelse senest en måned efter selskabets ophør.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, og tak.

Jeg bliver faktisk i tvivl nu, om jeg ikke allerede har afleveret denne for 7 måneder siden, i forbindelse med modtagelsen af en betalingserklæring.

Jeg har været inde og tjekke skat om denne kunne ses under kvitteringer, men her er kun kvittering for 10 og 11, så den virker ikke opdateret.

Må hellere ringe og spørge om de har modtaget den. Men troede egentlig de ville kontakte mig hvis ikke jeg havde afleveret den.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)