Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kender E-smart.dk?

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jan : selvfølgelig skal man ikke bare hænge ud til højre og venstre....!!!!

MEN når det så er sagt... så synes jeg at når noget lugter meget kraftigt.... så er der som regel en grund til det!

en brugt iphone 4S 16 GB der virker kan intet sted i hele verden købes for under 1000 kr. plus dansk moms... så hvorfor sælge den i danmark for 640 kr. plus moms når man fx kunne sætte dem på ebay og sælge dem alle på 10 minutter med en større fortjeneste?

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej

Jeg synes også de lugter lidt - også fordi teksten på deres forside er lavet som et billede.

Jeg skrev et par mails til dem og fik hurtigt svar. Jeg tjekkede også deres cvr-nummer pga. skepsis. 

Jeg endte med at bestille hos dem - og betalte - men fik efterfølgende at vide at der er ca. 3 ugers leveringstid (det skriver de vist også et sted på websiden) så jeg valgte at annullere, og fik indenfor 1 time mine penge retur.... 

Så måske er de alligevel reelle nok :)

Hilsen Morten

selvfølgelig giver de pengende retur, du har lige lavet fin reklame for dem, de skal da ikke ha noget dårlig omtale før om 3 uger når de første som har betalt opdager de ikke får deres vare, pengende er hævet i banken og banken lukker kreditkortet, paypal kan ikke trække pengende retur.. 

Vågn lige op folkens, det er da fup i verdensklasse :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil under ingen omstændigheder anbefale folk at bruge PayPal. Jeg har set rigtig mange af mine penge forsvinde derfra i meget uretfærdige situationer!

Jeg bruger det kun i nødstilfælde til at betale andre. (at modtage penge via PayPal det er et vidt begreb, for 1/5 gange får du ikke pengene udbetalt) 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen der er ude på at hænge firmaet ud, men der er simpelthen for mange faresignaler ved det her.

1. Uprofessionelt design og opsætning efter dagens standarder.
2. Virtuelt kontoradresse (Er de overhovedet lejere på denne adresse?)
3. Telefonnummeret er registreret til 2 forskellige adresse - begge er ikke eksisterende og beliggende i øde industrikvarterer.
4. Urealistiske priser
5. Lange leveringstider
6. Mangel på seriøs betalingsudbyder
7. Findes ikke på sociale medier
8. Endnu ingen udtalelser fra kunder der har modtaget varen (Søgte også andre steder end amino)
9. Ved deres bankoplysninger er der ikke oplyst navn på kontoindehaver

Derudover har jeg idag kontaktet dem hvor jeg tilbyder at betale 500,- oven i prisen for at afhente varen personligt og betale kontant. De 500KR ekstra må i den stil ligge højere end de omkostninger de ville have for at sende en vare fra deres lager til kontoradresse / eller dem selv, jeg kan ikke se hvilken virksomhed ikke ville tage imod dette tilbud.

Tilbage kom dette svar:

Hej Luc.

Det er desværre ikke muligt. Læs her hvorfor: http://e-smart.dk/faq/

---
Venlig hilsen

Kundeservice 

---

Intet navn på kundeservice medarbejderen og der bliver ikke tilbudt anden måde at formidle et køb på.

Der er noget der lugter. Og jeg forstår slet ikke at e-smart selv ikke kommenterer på de tråde der findes om dem rundt omkring.

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spurgte efter ipads... Er der plads til simkort i dine ipads? ..

svar 

Hej Allan 

Ipads er både til simkort og Wifi..

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår simpelhen ikke i gider bruge jeres tid på det firma, når i bliver snydt ville det ha været billigere at købe hos en seriøs sælger i stedet :-)

Hvis de virkelig kan sælge til den pris ville jeg være i stand til at aftage det hele (vi snakker container) så hvorfor bruge tid på at sælge en af gangen?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

Jeg forstår simpelhen ikke i gider bruge jeres tid på det firma, når i bliver snydt ville det ha været billigere at købe hos en seriøs sælger i stedet :-)

Hvis de virkelig kan sælge til den pris ville jeg være i stand til at aftage det hele (vi snakker container) så hvorfor bruge tid på at sælge en af gangen?



Jeg har brugt min tid for at undgå andre, der måske ikke kan gennemskue det, slipper for at blive snydt. :)

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Luc J.:

Jack:

Jeg forstår simpelhen ikke i gider bruge jeres tid på det firma, når i bliver snydt ville det ha været billigere at købe hos en seriøs sælger i stedet :-)

Hvis de virkelig kan sælge til den pris ville jeg være i stand til at aftage det hele (vi snakker container) så hvorfor bruge tid på at sælge en af gangen?



Jeg har brugt min tid for at undgå andre, der måske ikke kan gennemskue det, slipper for at blive snydt. :)



samme her!

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet med dem her til formiddag, og de skriver så at jeg kan vente med at købe noget hos dem, til at de åbner en fysisk butik i slutningen af dette år. De skriver så også at så bliver det bare dyrere at købe hos dem. 

Tror jeg vil holde mig på den sikre side og så enten vente med at købe hos dem, eller købe det et helt andet sted.. 

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Natasja19:
De skriver så også at så bliver det bare dyrere at købe hos dem. 

SKYND DIG AT HANDLE NU!!!!! det er et super tilbud det her.... venter du så sparer du ikke så meget....

jow jow jow:)

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)