Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kender E-smart.dk?

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestilt en 4s 16gb, så nu ser vi hvad der sker... 

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

allanbergDK:
Jeg har bestilt en 4s 16gb, så nu ser vi hvad der sker... 


du må have mange penge:)

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det vil være synd at sige....men det skal prøves..og så må jeg se om evt. kan hente pengene hvis det er scam. Så må jeg springe en værtshus tur over.....

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne fortælle herinde om siden er god nok, når du har fået din vare :D 
Jeg vil jo helst ikke købe for flere tusinde derinde, hvis jeg ikke får mine ting og har tabt pengene.. 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bare betal med PayPal så er du på den sikre side!

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jens petersen:

en brugt iphone 4S til 1.000 kr.

det er bare for billigt...

Enig, i hong kong er der meget handel med brugte telefoner, her er butiks prisen for en brugt iPhone 4S 2400,-HK$ ca 1700,- danske

ingen kan sælge til 1000 danske uden at tabe penge :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan man få pengene tilbage uden problemer? Min bank sagde at PayPal ikke er det aller bedste 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du betaler med bankoverførsel så nej.

Hvis du betaler med Paypal, ikke sikkert. Der bliver en lang affære du skal til at bøvle frem og tilbage med Paypal med. Hvis køber bare sender en tom pakke afsted til dig kan han give Paypal Track&Trace nummeret og sige at pakken blev leveret. 

Jeg ville holde mig langt væk indtil en af de andre modtager deres pakke og alt er i orden. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så længe der ikke findes konkrete beviser eller sure kunder, skal I lige holde igen med injurierende kommentarer omkring firmaet.

I mine øjne virker firmaet plausibelt da deres indkøb stammer fra leasingselskaber, som har fået deres varer retur.

Leasingselskabet behøver ikke få meget for de returnerede produkter, da de stadig har krav på pengene fra den oprindelige indehaver af produktet.
Jeg kender til mange gode handler, hvor folk har opkøbt varer fra Leasingselskaber....

Men min kommentar er ikke en blåstempling af det pågældende firma, blot en løftet pegefinger til de personer som antyder at de er svindlere.

No Det er ikke tilladt her på Amino - eller andre steder iøvrigt - at hænge navngivne personer/firmaer ud. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Enig med dig - bare fordi noget virker usandsynligt i "ens egen lille verden" behøver det ikke nødvendigvis være for godt til at være sandt. Og du har helt i, at meget kan købes billigt via leasingselskaberne.

Dog mener jeg stadig, at det er fair nok, at brugere af dette forum eller andre, benytter disse til at få eventuelle vurderinger fra andre brugere af en given forretning, inden de begiver sig ud i at handle med de pågældende forretninger, såfremt der er en begrundet usikkerhed omkring ydelserne. I mit tilfælde var jeg usikker omkring den nævnte forretning, hvorvidt det var et sikkert sted at handle grundet de, set fra min side, lave priser og det lidt sparsomme site-design og derfor indlægget.

v.h. John

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)