Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kender E-smart.dk?

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der kender disse og ved om de rent faktisk sender evt. bestilte produkt? Har ikke handlet der, men det så interessant ud. De er hverken på trustpilot eller lignende.......

e-smart.dk

Fra København S
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror simpelthen ikke på dem. 2900kr for en iPhone 5S, 64GB? Så opkøber jeg gerne hele deres varelager :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

udiaften:

Jeg tror simpelthen ikke på dem. 2900kr for en iPhone 5S, 64GB? Så opkøber jeg gerne hele deres varelager :-)

Det er brugte varer, så prisen er vel reel nok.

Firmaet er registreret i CVR.

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

i mine øjne ser det lidt for godt ud til at være sandt....

en brugt iphone 4S til 1.000 kr.

det er bare for billigt...

om der er lusk i det skal jeg ikke kunne sige men priserne ligger UNDER hvad private forlanger for deres brugte ting på dba.dk og endda et stykke under....

i mine øjne virker det lidt for godt til at være sandt...!

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

og det er her de har deres adrsse : http://www.virtuelt-kontor.dk/

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske ærligt vil jeg ikke stole på et firma der sælger 'brugte' varer og ikke engang viser rigtige billeder frem af deres egentlige produkter.

Du har ingen mulighed for at vurdere "hvor brugt" din vare er. Derudover synes jeg ikke at siden er særlig professionelt sat op. Logoet mangler bl.a.  grå/transparent baggrund.

Hvis det ikke var fordi der var fremvist korrekt CVR-nummer adresse og bankoplysninger, så ville jeg 100% tro det var en scam der solgte stjålne mobiltelefoner.

Prismæssigt synes jeg dog heller ikke det hænger sammen. Apple-produkter holder deres værdi rigtig godt og nogle af de retina-laptops der sælges derinde er efter min mening alt for billige hvis de kun skulle være et par måneder gamle og som nye.

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har undersøgt lidt nærmere nu.

Jeg ville holde mig langt væk. Det stinker langt væk af at modtage så mange penge som muligt så længe man kan holde kunder hen med forlænget leveringstid og så lukke biksen.

Som der før blev nævnt er adressen et Kontorfællesskab.

Checker du telefonnummeret på DGS, så får du 2 forskellige adresser:

Hørskætten 11 B,
2630 TAASTRUP

Dybendalsvænget 1,
2630 TAASTRUP  

Begge adresser er øde destinationer i Industrikvarterer.


Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes også de lugter lidt - også fordi teksten på deres forside er lavet som et billede.

Jeg skrev et par mails til dem og fik hurtigt svar. Jeg tjekkede også deres cvr-nummer pga. skepsis. 

Jeg endte med at bestille hos dem - og betalte - men fik efterfølgende at vide at der er ca. 3 ugers leveringstid (det skriver de vist også et sted på websiden) så jeg valgte at annullere, og fik indenfor 1 time mine penge retur.... 

Så måske er de alligevel reelle nok :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg vil godt vædde en milliard million på at det er fup og svindel!

den billigste iphone 4s er 800 kr. for en 16GB det er altså INKL: MOMS! så vi snakker en salgspris på 640 kr. det kan ingen i hele verden sælge en iphone 4s for!

det er helt helt helt helt hen i hegnet!

udover det så de 3 ugers leveringstid... så har man lige 3 uger at køre på inden folk begynder at rykke efter deres produkter!

vent og se om 1-2 måneder er siden lukket, de har eb.dk på nakken og meget andet....

noget andet er...

hvem retter man henvendelse til mht. at få lukket sådan en biks inden alt for mange er blevet snydt?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget enig i, at det virker underligt. Så jeg holder mig langt væk. I relation til eb.dk, så var det faktisk på deres side, at jeg faldt over en banner annonce for dem. Så derigennem jeg fik øjnene op og lige skulle se hvad det var for noget og efterfølgende valgte at spørge på amino omkring, hvorvidt nogle kendte til dem. 

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)