Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det banken vil have fra Dinero?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folkens

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Står og skal til (kunne godt tænke mig) at låne penge i banken til ny bolig. Banken vil, forståeligt nok, have et væld af information om mig og min økonomi.

Jeg er nystartet selvstændig på 5 måned i enkeltmandsvirksomhed, og det går fremad i den rigtige retning. Jeg har spurgt banken hvilke information de ønsker fra min virksomhed og svaret er "et overblik over driften". 

Har i en ide om, hvilke dokumenter jeg kan/burde hente ned direkte fra dinero og tilsende banken??

På forhånd tak for hjælpen

Christian

Go´ Weekend!

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Saldobalance, Resultatopgørelse, Balance; Specificere udtræk over samlede gældsposter / forpligtigelser (Kreditorsaldoliste)(Leverandører), Udtræk over samtlige tilgodehavender; (Debitorsaldoliste) (skyldner)

Tilmeldt 28. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar..

Jeg vil prøve at samle sammen af div.

tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

mit gæt er formentlig helt som Roberts - om muligt gerne regnskab eller årsopgørelse for flere år -  men derudover måske forretningsplan og budget - men hvorfor ikke spørge banken om hvilke detaljer de specifikt skal ha, det er ikke spor uproff tværtimod - detaljer siger ikke det store. De har sikkert allerede bedt om en årsopgørelse fra skat.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)