Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange kunder forlader checkout på webshop

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har vi dog nu ikke hørt om... Vi troede bare det var en god ide at gøre meget opmærksomme på dette. Men vi har været hele møllen med godkendelse igennem for at få mærket :-)

Ja men vel ikke at bruge logoet som I har lyst til? Her mener jeg i ordet "billig(e)mballage.dk"

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne Graversen:
Det står nederst i trådstarters indlæg

Virkelig underligt, jeg ser ingenting :S

Med hensyn til de mange folk der springer fra, så kunne det måske ligge ved manglende betalingsmulighed. Jeg ved faktisk ikke hvor hyppigt større erhvervsvirksomheder betaler med kortbetaling, jeg kunne dog forestille mig at alm. faktura var mest udbredt. Hvorfor er der 20 kroners behandlningsgebyr for dette?

Det kunne også være en lidt forvirring opsætning med dine priser i forhold til momsen. Jeg synes ikke priserne står tydeligt nok om det er med/uden moms. (Man burde selvfølgelig selv kunne regne ud at prisen i parantes er uden moms, men det er måske ikke alle der er lige så hurtige). Din indkøbskurv viser priserne uden moms og de ser så først total beløbet når de kommer til checkout. Måske fylder de kurven op og tænker prisen er god, men ved checkout glemmer de at momsen skal lægges til. Der kunne man måske vise det lidt mere tydeligt for at undgå misforståelser.

Nedenfor har jeg lige vedhæftet billedet hvor jeg ikke kan se linket til trådstarters hjemmeside? Mærkeligt 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht logoet så må det bestemt ikke benyttes som en del af jeres eget logo. Det skal vises seperat som det allerede er oppe i højre hjørne :)

Tror nu ikke der er nogen der kommer efter Jer - hvis endeligt, så er det nok en løftet pegefinger. Tilladt er det dog ikke. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne Graversen:

Luc J.:

Er jeg blind eller hvor ser du linket til deres side??? :D

Det står nederst i trådstarters indlæg

Luc,
Du er Amino Plus medlem - og har med stor sandsynlighed fravalgt at se folks signaturer. Personligt ville jeg aldrig slå den fra - medmindre jeg havde jordens langsomste internetforbindelse :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at grave mig for dybt ned i argumentationerne, så ville jeg gøre følgende:

1. Få en indgang på forsiden hvor man vælger om man er virksomhed eller privat kunde. Som privat kunde er det ikke særlig smart at blive mødt med alle priser eksl. moms og her såmænd også på fragten. Som virksomhed er vi vandt til dette, men ikke som privat person.

2. Det generelle design halter en smule. Smag og behag...

3. For privatpersoner skal der være flere betalingsmuligheder VISA og Mastercard.

4. Drop betaling med kort til virksomheder, vi orker det ikke og bogholderiet gider ikke rode med det.

5. Fjern dit faktureringsgebyr. Hvis det er et punkt som giver dig penge som du ikke kan undvære, så hæv dine salgspriser med den promille istedet.

6. Det virker ikke logisk med et login. Hvad er formålet?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagerhotel:
Vi har lidt en formodning om at det skyldes manglende betalings løsninger. Vi tilbyder eksempelvis ikke master card.

Jeg kan sige at du i har mistet os i checkout for et stykke tid siden, da vi kun har et Visa Electron liggende som vi bruger til køb hvor vi ikke får kredit. Det betyder naturligvis også, at du "slipper" for at vi vender tilbage for at købe mere:o)

Vi kunne naturligvis bare have taget et af vores Dankort, men vi har besluttet at det er dette kort vi bruger.

Jeg kan i vores egen shop se, at der er en del firmaer der også bruger MasterCard og VisaElectron, når de handler hos os.

Så det er i hvert fald en del af forklaringen.


Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man plejer at sige, at hvis en webshop ikke tager imod Dankort (men tager imod mastercard og visa), så går det nok, for det er kun ca. 1-2% af befolkningen som har Dankort uden at have andre kort (hæng mig ikke op på dette tal). Hvis man vender den lidt groft om, så er der altså ca. 98% som bl.a. har andre kort en Dankort. Hvor mange der har Dankort ialt i Danmark, ved jeg ikke, men det er helt sikkert, at der er flere, som har andre kort (bl.a. mastercard og visa) end Dankort. 

Jeg vil klart anbefale jer at få minimum MasterCard og VISA på siden. Det behøver ikke være dyrt - evt. igennem quickpay eller epay.

Derudover burde i få piftet designet op og fjerne e-mærket fra logoet, som andre også har nævnt. 

Hvis I implimenterer flere betalingskort og design, så vil jeg garantere dig, at din konvertering stiger. :-) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Jeg ved ikke, om du har set den, men jeg har skrevet en artikel om, hvorfor kunder afbryder deres køb i webshops - og hvad du kan gøre ved det. Artiklen er her: http://kraes.e-conomic.dk/afbrudt-koeb/

Det er nogle af de samme pointer, som flere Aminoer er kommet med (bl.a. at flere betalingsmuligheder er en god idé), men måske kan den være et værdifuldt input alligevel.

Mvh.
Heine 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Tusind tak for alle jeres kommentarer på denne. Det har været super lærerigt :-)

Vi har nu taget kontakt til en designer der skal lave et nyt layout til os. Samtidig har vi ansøgt om at få udenlandske betalingskort på vores shop. Alle kommentarerne vil blive taget med til vores designer.

Tusind tak for input til jer alle sammen :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 21. May 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Beautyliciouz Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den tør jeg godt at svare på, da jeg netop har lagt en ordre hos jer for ikke så længe siden.

I havde en super sammensat kasse af forskellige boblekuverter og det var præcis hvad jeg havde søgt. Havde det ikke været fordi at i havde netop det jeg havde ledt så længe efter, ville jeg også have sprunget fra og det mener jeg faktisk også at jeg gjorde i første omgang, men vendte tilbage igen da sådan en sammensat kasse ikke var at finde andre steder - i hvert fald ikke til den super pris.

Grunden til at jeg i første omgang var tæt på at springe fra, var simpelthen jeres betalingsløsninger.
Jeg har ikke et dankort, hvilket jo ret hurtigt udelukker dén mulighed.
Heldigvis havde jeg et cvr nummer, men havde jeg ikke haft dét, var dette heller ikke en mulighed og hvad er der så tilbage?

Jeg er dog glad for at jeg valgte jer alligevel, da jeres kuverter er super fine! :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)