Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange kunder forlader checkout på webshop

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi tror vi har et lille problem. Ca 250 kunder om måneden forlader vores shop ved checkout. Det er omtrent lige så mange kunder som der ligger en ordre på vores shop. Vi har lidt en formodning om at det skyldes manglende betalings løsninger. Vi tilbyder eksempelvis ikke master card. Men vi har ikke rigtig noget overblik over hvor kritisk dette er. Er det normalt at så mange springer fra på dette tidspunkt?

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvilke betalingmuligheder tilbyder i? Hvordan er Jeres checkout process? 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har to indspark til jeres side, udover at den trænger til et generelt løft i designet. Når man lander på forsiden, har i en masse billeder af produkter. Der mangler dog varebeskrivelser/navne på produkterne, hvilket gør, at jeg i hvert fald, ikke rigtigt ser den store sammenhæng mellem billederne og budskabet. Jeg har så lagt en vare i indkøbskurven og gør klar til et køb. Som du selv skriver mangler der betalingsmuligheder, bortset fra DanKort, men så kræver i endda 20 kr. for at betale via faktura. Hvordan står det gebyr til mål med jeres omkostning? Når i ikke tilbyder flere betalingsformer, kan i da ikke være bekendt at kræve et så højt gebyr, for at kunden kan få lov til at købe sine varer. Det har altid virket absurd for mig, hvorfor en kunde skal betale for, at få lov til at foretage et køb. 

Desuden kan jeg lige hurtigt se at i anvender DPD. DPD er ikke særligt kendt i Danmark, samt bruger også PostDanmark som partner fordi det simpelthen er for dårligt business i Danmark for dem.

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg blind eller hvor ser du linket til deres side??? :D

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Luc J.:

Er jeg blind eller hvor ser du linket til deres side??? :D

Det står nederst i trådstarters indlæg, men her er linket; www.billigEmballage.dk  

Det havde dog været smartere, med et direkte link i selve indlægget ;)

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Luc J.:

Hej,

Hvilke betalingmuligheder tilbyder i? Hvordan er Jeres checkout process? 

Kun almindelig dankort eller betaling ved faktura. Vi har one page tjeckout.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arne

Rigtig god pointe, måske skulle vi bare skrive post DK istedet, det er jo dem der leverer varen :-)

Omkirng faktura gebyret, det tager rigtig lang tid at få alle til at betale deres regninger, så det står ikke mål med de 20 kroner :-) Men du har fuldstændig ret, flere betalings muligheder er nok det der skal til :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden ting er jeres misbrug af e-mærkets logo i jeres navn. Den tror jeg ikke at de vil bryde sig om.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

En anden ting er jeres misbrug af e-mærkets logo i jeres navn. Den tror jeg ikke at de vil bryde sig om.

Det har vi dog nu ikke hørt om... Vi troede bare det var en god ide at gøre meget opmærksomme på dette. Men vi har været hele møllen med godkendelse igennem for at få mærket :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)