Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fundne søgeord på TinySuggest

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved om søgeresultatethttp://www.tinysuggest.com/ er ranked efter antal?

Eksempel:

Keyword: “cd * klassisk musik”

Language: da-dk

Er "klassisk musik cd butik københavn" den hyppigste søgefrase? Det vi passe mig ualmindelig godt, da det er lige præcist dét jeg gerne vil ramme.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Hansen:
Er "klassisk musik cd butik københavn" den hyppigste søgefrase? Det vi passe mig ualmindelig godt, da det er lige præcist dét jeg gerne vil ramme.

Jeg kan godt garantere der er ekstremt få der søger på præcis "klassisk musik cd butik københavn". Jo mere longtail en søgning er, jo færre søgninger er der på den præcise søgning (som generel grundregel).

I kan sagtens komme til at ranke på præcis den longtail da der ikke er en eneste anden der har optimeret efter det, og det kan sagtens være I kan ranke nummer et uden at få et eneste besøg på præcis den søgning, da der er ekstremt få der søger på præcis det.

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, jeg har nok enten misforstået noget eller udtrykt mig uklart - sandsynligvist begge dele.

Der er vel tale om søge ORD og ikke en søgeSÆTNING? At jeg skrev 'frase' var misvisende.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)