Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor truer med bål og brand

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for svar. Det er virkelig dejligt :)

Det er netop bekymringen for at advokatregningen modsvarer (eller endda overstiger) nedslaget, der gør at jeg er meget tilbageholdende med at involvere en sådan. Har betalt advokatregninger før, og de løber hurtigt op. Sådan er det bare.

Lektien er lært, jeg rører aldrig en "revisor" igen. Har allerede skiftet (et andet selskab) til KPMG, og det har været helt fantastisk. Super professionelle folk, og utrolig god og relevant rådgivning. Kan på det kraftigste anbefales.

Det er en rigtig god pointe, John. Det er med al sandsynlighed AndenRevisor ApS der har indberettet, og det vil jo så være dem der skal trække det tilbage. Jeg prøver at ringe til dem i morgen, og høre hvordan de forholder sig til sagen. Det er bestemt ikke sikkert at de vil gå med på M.M's vilde idéer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

chrivers:
Det er med al sandsynlighed AndenRevisor ApS der har indberettet, og det vil jo så være dem der skal trække det tilbage
ja hvis de i f.eks. selvangivelse har krydset af for Revisor hjælp - så er det givet dem der har indberettet med deres nemID og de trækker ikke bare sådan en tilbage tror jeg. fedt du har fundet nye veje med KPMG - selv de store kan jo faktisk være fine Big Smile

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

chrivers:
Jeg prøver at ringe til dem i morgen, og høre hvordan de forholder sig til sagen. Det er bestemt ikke sikkert at de vil gå med på M.M's vilde idéer.

Hvis jeg stod i den situation, ville jeg lade det skinne igennem, at der var en chance for, at "Anden revisor" kunne beholde dig som kunde, hvis de slår hånden af "idiot-fusker-revisor". Du skal selvfølgelig ikke love dem noget, men enhver bør kunne se, at hans afpresningsmetoder ikke er i orden - og formentlig ikke engang lovlige.

Venlig hilsen

Hans

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad kom der ud af alt dette ?

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg talte med AndenRevisor A/S, og de var ikke helt begestrede for at M.M. gik og lavede den slags påstande, når det nu engang er deres materiale der er sendt ind. Ham jeg talte med fra AndenRevisor A/S synes det lød lige så tosset som alle andre jeg har talt med. Han ville "lige nævne det" for chefen, kollegaen, og ham der havde haft vores regnskab i hænderne.

Derefter sendte jeg en email til M.M., hvor jeg direkte spurgte ham om han er villig til at mødes og diskutere sagen:

"""Jeg foreslår at vi mødes og forsøger at finde en løsning. Er du villig til at mødes og diskutere sagen? Jeg kan komme forbi dit kontor."""

Han svarer følgende:

"""Jeg har truffet min beslutning, i kan agere derefter. """

Det er jo ikke fordi det efterlader os meget spillerum.. så nu mener jeg ikke jeg kan gøre meget andet end at vente og se hvad han har tænkt sig at gøre. Det bliver "spændende".

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ja spændende og dermed kan den mystiske revisor jo så ikke heller gå ind og trække noget som helst tilbage går jeg ud fra (og at anden revisor aps vel har kunnet bekræfte det) og så har han jo tabt sit våben - 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har efterhånden fået bekræftet fra 3-4 revisorer samt Erhvers- og Selskabsstyrelsen at "uenighed om en regning" bestemt ikke er gyldigt grundlag for at tilbagetrække noget som helst.

Så jeg har _meget_ svært ved at se hvad han har tænkt sig. I det hele taget har han opført sig pinligt i hele sagen, synes jeg. Meget hurtig til at blive sur og true med både advokat, bøder og tilbagetrækning af regnskab. Og hele vejen igennem 100% uvillighed til at forhandle.

Lige nu er min plan at afvente, og se om der sker mere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en utrolig dårlig opførsel fra M.M's side !!

 

Nu ved jeg ikke om du har givet M.M. lov til at indberette for dig på skat.dk / tast selv? Ellers ville jeg i sådan en fart få trukket de rettigheder tilbage, det kan gøres på skat.dk - bare så han ikke pludselig begynder at rode med noget han ikke skal.

 

Du har garanteret taget de foranstaltninger, synes bare lige det skulle nævnes.

 

Håber at I finder en ordenligt løsning, hans opførsel er da helt hen i vejret!

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide om MM kender købeloven?  eller i det hele taget; Man kan ikke bare afhente det kunden ikke betaler for, medmindre dette er kontraktmæssigt aftalt.  Hvis kunden ikke medbringer aftalt beløb kan man nægte at udlevere eller arbejde videre, men forsøge at inddrive under trussel om at yde selvtægt og hente det leverede tilbage igen er ganske enkelt gangstermetoden.  Det holder ikke i retten.

 

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også min vurdering. Men ud fra mine erfaringer indtil videre, er han ikke just drevet af en dyb forkærlighed for rationelle beslutninger. Så nu må jeg bare vente på at se hvad han finder på.

Jeg skal nok opdatere tråden hvis der sker mere i sagen :)

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)