Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af cd/dvd- sleeve

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
Jeg står og skal bruge en leverandør af CD/DVD-sleeves til et næsten frædigt produkt. Kender i nogle der laver cover/sleeves med tryk og print i en ordentlig kvalitet. Kvaliteten er ret vigtig, da kunden har en meget eksklusiv profil. Kender Lasertryk.dk (og nej tak) og så et par få andre, men ellers nogle bud herfra.
 
mvh,
Thomas
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
prøv at tage fat i Jesper fra MediaMouse...
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu hvor Briian har været så flink at nævne mig i denne sammenhæng, må jeg nok hellere lige smide min kontaktinfo :
 
jesper snabelA mediamouse.dk    -   mob. 22 72 66 72
 
og ja, MediaMouse laver også tryk til CD/DVD - både selve skiven, covers og "sokker".
og ja igen, vi lægger vægten på kvaliteten frem for at forsøge at give den laveste pris på markedet - Det lader vi de andre om at slås om .
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet sammen med Jesper fra mediamouse. Min anbefaling herfra !

Han har e-mail : jesper@mediamouse.dk
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Opstarteren,
hvis du ikke allrede har fundet nogen til at gøre det , så vil jeg da lige bruge lejligheden til at fortælle dig at vi Sidekick laver CD/DVD sleeves. vi laver artworket og håndterer trykket i samarbejde med vores trykker. Vi ligger stor vægt på kvaliteten af vores tryksager. Du er velkommen til at maile mig på Johan@sidekick.dk eller ringe 3323 0453 hvis du har brug for hjælp.
Vh
Johan
We Know...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)