Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Målret dine emails efter de mest aktive modtagere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Den danske virksomhed, MailPlatform, har udviklet MailRating der rummer mange facetter til bedre målretning af email marketing

For at kunne anvende noget optimalt, er det vigtigt at forstå tankerne bag løsningen. Overordnet set skal MailRating bidrage til en stadig forbedret levering af alle mails udsendt fra MailPlatform. Samt til en bedre differentiering af budskaberne gennem en bedre forståelse af modtagernes involvering. Med MailRating vil en ellers homogen gruppe, blive genstand for mulig segmentering.

At forstå modtagerne baseret på deres involvering

Dybest set fortæller en modtagers MailRating score, hvor meget den enkelte vil din virksomhed. Mere nuanceret fortæller scoren også om livsforløbet på din, og andre kunders, kontaktlister. Det med andre kunders påvirkning parkerer vi lige et øjeblik. 

emailmarketing-mailplatform-email

MailRating har 4 hovedkategorier, der hver er opdelt i et antal stjerner. Stjernerne er igen opdelt i et antal underliggende numre, der er den egentlige score. Nummersystemet er hemmeligt, og bestemmer skiftet mellem stjerne og hovedgrupperne. Scoren afgør også om en kontakt skal inaktiveres. Scoren påvirkes af modtagerens handlinger i de udsendte kampagner. 

Læs resten af artiklen på vores side (for at undgå dobbelt indhold):

http://mailplatform.dk/artikler-presse/email-marketing-bliver-mere-malrettet/

Kim

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)