Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør af folieruller

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogen der kender en god leverandør af folie ruller af ca 660 mm bred og 30 my og der skal også være en hvid adresse stribe på, har i første omgang brug for 100.000 - 150.000 meter om måneden.

Jeg tænker nok at det skal være i Tyskland eller andet sted i udlandet, da de er for dyre i Danmark. Dem jeg ihvertfald har spurgt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bliver da vist nødt til at specificere hvad det er for noget folie du skal bruge, er det metal eller plast ?? 

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Hej

Du bliver da vist nødt til at specificere hvad det er for noget folie du skal bruge, er det metal eller plast ?? 

Hej

Ja, det er jo klart :-) Jeg skal bruge Polypropylen

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

PP-folie ud fra den beskrivelse, skal du til udlandet og hente.
Det vil jeg helt klart anbefale med den volume du er oppe i. Men jeg kan ikke svare dig på hvor henne i verdenen.
Dit eget bud på Tyskland er dog ret realistiskt - også set ud fra et transportmæssigt aspekt.

 

/Jesper

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være etiketter udstanset på faste mål? Hvor lang skal 1 rulle være? Skal den passe specifikt i en maskine? Fremføringsmetode?

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sådan cirka som på billedet her, der skal dog påføres en hvid adresse felt på ca 8 cm ca 10 cm fra kanten,  hele  vejen igennem folien. Det skal bruges til foliering af reklamer på en maskine som samtidig vil adressere dem. Der skal være 3500 meter per rulle.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg får nøjagtige specifikationer, kan jeg forhøre mig i mit bagland. Kernediameter og den slags. Det er en ret stor opgave at tegne priser på, da der er mange variable.

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Kerne diameter 9 cm, har du brug for andre specifikationer må du endelig lige sige til

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

tag fat i Mogens fra KD i Herning, og hils ham fra Thomas Vester, han leverer til de allerstørste firmaer, og kan være med på prisen.

Mobil: 20 22 44 45
E-mail: md@kde.dk

hilsen

thomas vester

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

selvstændig38:

hejsa

tag fat i Mogens fra KD i Herning, og hils ham fra Thomas Vester, han leverer til de allerstørste firmaer, og kan være med på prisen.

Mobil: 20 22 44 45
E-mail: md@kde.dk // */ // ]]>

hilsen

thomas vester

Mange tak, men er ikke interesseret i at købe fra Danmark jeg tænkte mere på Tyskland eller Polen. Jeg er sådan set mere intresseret i at få KD's leverandør.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)