Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et hæve sænkebord med sort stel og sort/mørk brun bordplade 160*80 - hvem/hvor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Til min virksomhed i Letland skal jeg bruge et hæve sænke bord med sort stel og sort/mørk brun bordplade 160*80. Kan du tilbyde et sådan eller kan du anbefale nogen? Vi henter det selv på adressen eller på fragtcentral hvis det er inkluderet i prisen. 

Jeg kender til kontormoebler.dk som har det jeg skal bruge, men af en eller anden grund kan deres faktureringssystem ikke udskrive en faktura uden moms, og der arbejder ikke længere levende mennesker der, der kan udskrive en manuelt.....

TAK!

mvh.,

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Tilmeldt 24. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben, 

Nu ved jeg ikke om du allerede har fundet et godt hæve sænke bord til din virksomhed i Letland, men ellers kan jeg klart anbefale Holmris! Vi forhandler deres borde hernede i sydtyskland og det er virkelig en god kvalitet. Vi har selv lige udstyrret vores nye kontor med helt nye hæve sænke borde fra Holmris med samme størrelse som det du søger. Sä jeg synes da du skal tage fat i Holmris i Danmark og hører dem af! 

Häber jeg kunne hjælpe dig en smule videre med det! Hvis du har spørgsmäl sä er du velkommen til at spørge løs :-) 

Mvh. 

Mathias Bjerg 

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

Tak for tippet. Jeg vil kigge på bordene fra Holmris.

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)